onsdag 3 juli 2013

OPI Magazine Cover Mouse

OPI Magazine Cover Mouse är det röda liquid sand lacket från kollektionen Couture de Minnie. Det är inte bara rött utan här finns också skimmer i rosa och guld. Hemskt fint faktiskt!







Perfekt formula, som vanligt när det gäller liquid sand lacken. Det är liksom inga problem att få till jämna och fina kanter med de här lacken. Två extremt lättlackade lager blev det.  

Färgen får mig att tänka på hallon. Det är ganska ljust rött och passar fint nu under sommaren.

Mitt betyg: 4/5

OPI Magazine Cover Mouse from the Couture de Minnie collection is a raspberry red liquid sand polish with pink and gold shimmer. It's very pretty and a great polish for summer. 
The formula was great and covered in two coats.

24 kommentarer:

  1. Så snyggt! Detta måste jag helt klart klicka hem någon gång snart! :)

    SvaraRadera
  2. Det här får mig att bli sugen på Gelehallon! Fin färg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker väl iofs att gelehallon är mer rosa? Men ni verkar vara många som gör den associationen. :-)

      Radera
  3. Det här var väldigt fint!

    SvaraRadera
  4. Geléhallon tänker jag på. Jättefint ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men nej, jag tycker inte alls färgen påminner om gelehallon. Ni är knäppa! ;-)

      Radera
  5. Vill haaa (både lack och geléhallonen...)
    Dina foton är strålande! :)

    SvaraRadera
  6. Jäklar, vad bra bilder! Det ser fantastiskt ut!

    SvaraRadera
  7. Verkligen hallonlikt och dessutom snyggt! :)

    SvaraRadera
  8. Ser snyggare ut än IsaDoras Love Crush...attans.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte Love Crush, men tycker det ser himla fint ut på de bilder jag sett.

      Radera
  9. Tjusigt! Tyckte att dina foton var väldigt fina, för det mesta ser strukturlacken inte alls matta och glittriga, utan nästan blöta ut, men du lyckades verkligen få fram den riktiga finishen! Jättesnyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gäller ju att vänta med att fota dem tills de blivit matta, jag väntade nog en halvtimme innan jag fotade detta.

      Radera
  10. Jaa, jättesnyggt, och geléhallon instämmer jag med!

    SvaraRadera
  11. En kollega till mig bar detta förra veckan! Det är vackert på dina bilder, men ännu finare live!! :D

    SvaraRadera
  12. Ursnyggt! Jag hade tänkt köpa Isadoras Love Crush men tror att jag satsar på denna istället faktiskt...

    SvaraRadera
  13. Jag gjorde faktiskt slag i saken och klickade hem den från beautybay. De hade rea på den så då passade det ju bra och så blev det såklart även ett par andra lack:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!