torsdag 4 juli 2013

Depend #369

I dag har jag ett av Depends sommarlack åt er. #369 är en bärrosa crelly eller möjlitvis jelly. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilket. Det täcker ganska bra så jag tror jag säger crelly.







Bärrosa är ju inte någon favoritfärg hos mig, men den härliga glansen gör den oemotståndlig för mig. Formulan var lagom tjock och lättkontrollerad. Tre lager ger full täckning. 

Mitt betyg: 3/5

Depend #369 is a berry pink crelly. Or maybe it's a jelly? But no, I think it's too opaque to qualify as a jelly. Berry pink isn't my cup of tea normally, but this one is so shiny I can't resist it.
The formula was good and covered completely in three coats.

18 kommentarer:

  1. Superfint! Jag gillar verkligen den här nyansen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gillar den mer än jag trodde att jag skulle göra!

      Radera
  2. Goodness, that polish is beautiful on you. I die!

    SvaraRadera
  3. Tycker den ser väldigt fin ut :) väldigt fin glans :)

    SvaraRadera
  4. Hur kan du få ditt lack så himla blankt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här är det finishen som är sådan, jag har inte gjort någonting. :-)

      Radera
  5. Oj så otroligt härlig färg :)
    Jag gillar Depend lacken jättemycket.. tror jag måste se ifall jag kan hitta detta nästa gång jag är på shopping tur :)
    kram
    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Depend har många fina lack i sina senaste kollektioner. :-)

      Radera
  6. det där gillar jag :D på bild är den lik mavalas 196 racy fuchsia.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har nästan inga Mavala alls så jag har ingen aning om hur racy fuchsia ser ut tyvärr.

      Radera
  7. Jag gillar såna här nyanser! Å vilken glans!!! Mamma mia!! :D

    SvaraRadera
  8. Wow, det här lacket måste jag skriva upp på önskelistan! Jag är svag för jelly/crelly lack och den här glansen ÄR oemotståndlig :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!