tisdag 16 juli 2013

Dagens lackskörd

Usch, i dag har inte varit någon bra dag. Har varit på dåligt humör på grund av jobbig huvudvärk och mensvärk. Dagens lilla ljuspunkt var i alla fall att få hämta ut två paket med fina lack.

Ett av paketen var från Katarina på Edgy Polish och innehöll tre lack utskickade i recensionssyfte. Två från Happy Hands och ett från Pretty Jelly.


Metal Heart satt jag faktiskt och dreglade över när jag surfade runt på Edgy Polish i går så det ska bli extra roligt att testa. I övrigt måste jag säga att Happy Hands etiketter är så fina!

Det andra paketet kom från Llarowe och innehöll tre lack som var på rea, två från Gloss'n Sparkle och ett från CrowsToes.



CrowsToes har jag varit sugen på att testa länge nu så det var skoj att kunna knipa en flaska - till nedsatt pris dessutom.

Nåja, nu ska jag återgå till deppläge och fixa någon middag. Hoppas ni alla har en trevlig kväll!

Having a bad day, but at least I got two small packages with nail polish - yay! One from Edgy Polish and one from Llarowe

7 kommentarer:

  1. Inte kul att må skit men lacken kan jag tänka mig gjorde dig på bättre humör. :)

    SvaraRadera
  2. Vi kan må skit av samma anledning ihop idag :(

    Jag vill se Metal Heart tycker det verkar vara riktigt fina färger i den.

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du blev nöjd :) Hoppas du snart mår bättre!

    SvaraRadera
  4. Åh så fina! De från Happy Hands ser verkligen intressanta ut! :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas det släpper så du får må bra igen.
    Heeeelt underbara lack, det ska bli superkul att se dessa. :-)

    SvaraRadera
  6. Mycket fint! Ser fram att se vartenda ett faktiskt!

    SvaraRadera
  7. vad är frakten på llarowe? har bara handlat där från sambeställningar, aldrig själv

    SvaraRadera

Kommentera gärna!