tisdag 30 juli 2013

Happy Hands Flowers on the Highway

I dag tänkte jag visa er en riktigt glad manikyr som jag blev väldigt nöjd med. Efter att ha burit Nubar Resort Yellow ett tag bestämde jag mig för att piffa upp den lite och sträckte mig efter Happy Hands Flowers on the Highway. Det släpptes med förra årets sommarkollektion Greetings from Florida och består av en ofärgad bas och hexglitter i tre olika storlekar i gult, lavendel, svart, grönt, vitt och rosa.

Jag tycker det gjorde sig alldeles utmärkt ovanpå gult, det blev en lekfull manikyr som får mig att tänka på påskägg. Ett riktigt härligt glitterlack som jag tror funkar ovanpå många, många färger.





Det här är ett lager av Flowers on the Highway och jag tycker det blev alldeles lagom med glitter. Formulan var mycket bra, inte för tjock och glittret sprids ut jämnt över nageln utan ansträngning. Jag avslutade med ett lager Nail Pattern Boldness Glitter Food och ett lager Seche Vite.

Mitt betyg: 4/5

Detta och andra lack från Happy Hands hittar ni hos Edgy Polish. Priset är 110 kr/15 ml.

Happy Hands Flowers on the Highway was released with last year's summer collection Greetings from Florida. It's a clear base with different size hex glitter in yellow, green, lavender, black, white and pink. Here I've put one coat on top of Nubar Resort Yellow and I love how it came out! It's such a playful and happy combo that makes me think of easter eggs.The formula was nice and it's easy to spread out the glitters evenly on your nails.

14 kommentarer:

  1. Jättefint! Jag blir glad av att titta på detta.

    SvaraRadera
  2. Men hjälp, detta var ju alldeles fantastiskt fint! Så annorlunda och roligt:)

    SvaraRadera
  3. Men gud vad kul, brukar inte gilla såna kombo, men den här är lovely!

    SvaraRadera
  4. Det där var ju helt galet fräsigt! Gult var verkligen en bra bas till detta. :)

    SvaraRadera
  5. Ojoj, jaaa det ser ut som påskägg.

    SvaraRadera
  6. Kul lack, det blir man glad av

    SvaraRadera
  7. Vilken fin kombination! Skulle verkligen passa som påskmanikyr!

    SvaraRadera
  8. Vad glad jag blev när jag tittade på dom här bilderna! Tycker du valde en perfekt bas till lacket. Glatt och fint :)

    SvaraRadera
  9. Helt otroligt snyggt! Jag älskar den här manikyren och kanske måste ha Flowers on the Highway nu bara för att göra en likadan!

    SvaraRadera
  10. Det blev ju urhärligt över gult!! Underbart glatt!

    SvaraRadera
  11. Lite galet för mig personligen, men väldigt fint!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!