söndag 20 maj 2012

SpaRitual Eternal Flame

I dag har jag ett tämligen ointressant lack att visa er. SpaRituals Eternal Flame är ett ljusrött lack med fint, fint guldskimmer. Inte fult, bara inte särskilt roligt eller intressant.





Formulan var så bra som den kan bli. Precis lagom tjock och glider på nageln utan krångel. Jag gillar SpaRituals borstar också, de är lagom långa och med bra spänst. Två lager täcker helt.

Mitt betyg: 3/5

Så varför har jag då klickat hem detta rätt så alldagliga lack? Jo, jag ville helt enkelt testa märket och hittade detta och Can You Dig It? superbilligt på eBay.

SpaRitual Eternal Flame is a light red with very fine gold shimmer. Nothing unique or exciting, really. But great qualities! Very smooth and creamy formula that practically applies itself. Two coats is all you need.

10 kommentarer:

  1. Väldigt fint, men ja, kanske inte världens mest spännande lack :)

    SvaraRadera
  2. Ibland kan det vara skönt med ett ganska odramatiskt lack, tycker jag.
    Gillar färgen! :)

    SvaraRadera
  3. Tycker det är rätt fint, väldigt klassiskt om inte annat!

    SvaraRadera
  4. Mja, den var väl fin men inte så mycket mer..

    SvaraRadera
  5. En fråga ang Orly Glowstick; hur är den jämfört med fjolårets Rare fr Illamasqua ?? Är den lika cool??

    Undrar Donkey

    SvaraRadera
  6. Rött med guldskimmer låter ju fantastiskt men det ser rätt alldagligt ut.

    SvaraRadera
  7. Cactus: Jag kände ingenting när jag tittade på mina naglar. Ingenting. Det är aldrig ett bra tecken. :-)

    Sofie: Ja, ibland är det precis vad man vill ha. Men så var inte fallet denna gången. :-)

    Honi: Ja, klassiskt är det absolut!

    Annie: Exakt!

    Anonym: Jag har inte Rare så jag kan tyvärr inte jämföra dem, tyvärr.

    Lacklycka: Ja, det finns många roligare lack i den kategorin.

    SvaraRadera
  8. Det är ett väldigt fint rött lack! Som Honi säger, klassiskt!

    SvaraRadera
  9. Tycker det var jättesnyggt - och supersnyggt på dig dessutom! Det passade verkligen din hudton.

    Klassiskt eller ej. :)

    SvaraRadera
  10. helt okej men inget fladder i maggropen...

    SvaraRadera

Kommentera gärna!