tisdag 22 maj 2012

Depend #2032 Denim Blue

Vi fortsätter med ett till av Depends hololack. Den här gången är det blekblå #2032 som fått namnet Denim Blue. Jag snålade med antalet lager även denna gång och nöjde mig med två, vilket nog var dumt. Det ser nämligen blekare och ljusare ut än i flaskan, ett tredje lager hade förmodligen gett det rätt färg.


 

 
 Fin holografisk effekt i alla fall, åtminstone i solen. I skugga ser jag att det är ett hololack, men effekten är inte alls lika tydlig, men så är det ju oftast. Hololack avnjutes bäst i solsken.

Jag tycker mycket om detta också, även om #2036 är min favorit hittills.

Mitt betyg: 4/5

Here's another one of Depends new holographic polishes. #2032 Denim Blue is a pale, sligthly greyed out blue. I've used two coats in the pictures, but I should probably have used three. The color is lighter than it looks like in the bottle and I still have some VNL. 

15 kommentarer:

  1. Inte alls tokigt! Jag inväntar slutet av veckan när dom här ska komma in på "mitt" Maxi :)

    SvaraRadera
  2. Holoeffekten är de tinget fel på, men det är synd att en del av lacken är lite skira i färgen. Ev blir det blå underkläder under denna kulören för mig!

    SvaraRadera
  3. I love the holo effect, would have been nicer if it was more bright :)

    SvaraRadera
  4. Så fint, så fint. När jag kom hem igår blev det mulet. Schysst liksom. Hoppas solen håller sig framme ikväll.

    SvaraRadera
  5. Alltså, vilka snygga händer och naglar du har! Wow!!

    SvaraRadera
  6. Älskar denna nyansen av blått, jättefint!

    SvaraRadera
  7. Inte alls dumt! Fast jag håller med om att den förra nog var snäppet snyggare :) Spanade både här och där efter dem igår men än fanns de inte, är verkligen otålig nu ^^

    SvaraRadera
  8. Jag gillade faktiskt att den var så där blekblå! :D

    SvaraRadera
  9. Fin färg, men Ocean green var snäppet bättre tycker jag. Brukar undvika depend nagellack, de är ju så små hehe! Men ocean green lockar till sommar! Undrar hur holo gör sig på tår?...

    SvaraRadera
  10. Jag håller helt med, denna var riktigt fin, men den andra var finare ^^

    SvaraRadera
  11. Hittade på en ursäkt för att åka till MAXI idag men suck, inga hololack där...:( Är bara aningens avundsjuk på er som har ett par av dem i er ägo.

    SvaraRadera
  12. Helena: Kul, då dyker de upp på din blogg så småningom då! :-)

    Kerstin: Ja, den är lite blek, men jag tycker ändå den är fin.

    Polishloving: I agree! There are too few bright holos out there!

    Pamsan: Typisk! Men solen kommer nog igen! :-)

    Therese L: Men tack! Vad snäll du är!

    Lacklycka: Visst är det!

    BrilliantNail: Ja, den är faktiskt väldigt vacker. Stillsam, på något sätt.

    Cactus: Ja, jag favoriserar ju ofta grönt och färgen var dessutom snäppet knalligare.

    Honmednaglarna: Jo, den är vacker som den är!

    Dani: Tror holo passar utmärkt på tårna. Jag kör oftast på neoner på tårna under sommaren, men kanske måste jag testa holo.

    Annie: Exakt!

    Lela: Det verkar som att de inte kommit ut i butik ännu, men när som helst så!

    SvaraRadera
  13. Fint! Jag ser fram emot att hitta dem i butik!

    SvaraRadera
  14. Riktigt fint! Jag har inte hittat dem än, men jag fortsätter leta :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!