fredag 4 maj 2012

Sminkans Aine

Holofredag igen! I dag har jag ett sprankenlack som jag fått av snälla Sminkan att visa er. Aine är illgrönt med stark holografisk effekt. Jag såg det för första gången på den trevliga bloggfika vi hade i slutet av mars och föll pladask.

Den knalliga färgen tillsammans med den kraftiga effekten gjorde att min kamera ballade ur och hade väldigt svårt att fånga det på bild. Men ni ser att det bildar tydliga regnbågar.




Varför görs det inte fler holos i roliga färger som denna? Det här är ju mycket roligare än ett blekgrönt holo (även om de såklart är fina också).

Lätt att lacka med och det täckte med två lager.

Mitt betyg:
5/5

I got this great spranken polish, Aine, from my dear blog friend Sminkan. It's a bright green holo! So much more fun than those pale green ones! The color and strong holographic effect freaked out my camera so the pictures didn't turn out that great, but you can see the rainbows.
Great formula too and it covers in two coats.

24 kommentarer:

  1. Wow vad fint! Ja, mer knallig holo till folket!

    SvaraRadera
  2. Sminkan har verkligen lyckats med det här lacket! Otroligt fint och verkligen fina bilder på lacket!

    SvaraRadera
  3. Det är ju helt perfekt! Åh, jag fattar inte heller varför alla holos som görs ska vara sådär bleka eller för mörka med diskret holoeffekt. Hm. Det spottas ju ut kollektioner till höger och vänster men ingen knallig holokollektion så långt ögat kan nå. :/

    SvaraRadera
  4. Jädrar vad snyggt! Sådär så man hör lite änglakörer liksom.

    SvaraRadera
  5. Wow vad läckert! Jag kör också grönt idag (Orlys green apple) och funderade just över varför jag aldrig sett några knalliga gröna med roliga effekter. Det är alltid blekgröna eller mörkgröna som får skimmer och glitter och holo... Eller så letar jag på fel ställen kanske.

    SvaraRadera
  6. Woooooooow.... :o
    Supersnyggt på dig! Avis!

    Sminkan, du är fantastisk, du överträffade nog dig själv här!

    SvaraRadera
  7. Riktigt snyggt! Skulle lätt köpa om sminkan skulle starta en liten egen lackproduktion och sälja ;) *hint*

    SvaraRadera
  8. Kan. Inte. Sluta. Sukta. *dregel*

    Sminkan bara måååååste sälja det här lacket! Jag kan inte leeeeeva utan det!

    SvaraRadera
  9. SHIT vad snyggt! Dör snygghetsdöden över det här lacket!

    SvaraRadera
  10. Snyggt jobbat Sminkan! 10 lajks av 10 möjliga :)

    SvaraRadera
  11. Sminkan nailade det :) Superhäftigt och som sagt mer häftiga färger på holos vore ju inte fel.

    SvaraRadera
  12. Vilken ball färg! Aldrig sett nåt liknande förut, verkligen unik. Undrar vad Sminkan använde för lack för den?

    SvaraRadera
  13. Vilken tio-poängare, vill ha jag med! Har själv försökt mig på att göra ett frankein-lack men det bidde inte alls bra

    SvaraRadera
  14. Underbart snygg!!! Helt fantastiskt!

    SvaraRadera
  15. Åååååh vilket underbart!!! :D

    SvaraRadera
  16. Åhh, jag går igång totalt på detta!! Jäklar i min låda vad galet snyggt det var:)Kan tänka mig att nöja mig med att få den använda bomullsrondelln efter du tagit bort det bara för att kunna rama in och ställa på nattduksbordet;)

    SvaraRadera
  17. Jag går rakt på sak: JAG VILL HAAAAAAA DET!!!

    SvaraRadera
  18. Alla: Kul att ni föll lika pladask som jag gjorde! Sminkan har verkligen lyckats med denna! :-D

    SvaraRadera
  19. Wow, galet häftigt!Tycker dina bilder är fina...

    SvaraRadera
  20. Vad roligt att det levde upp till dina förväntningar! :D

    SvaraRadera
  21. suuuuuperfint ju! :D håller helt klart med om att fler holosar borde göras i starka färger

    SvaraRadera
  22. Galet snyggt! Sminkan har verkligen lyckats, som vanligt! :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!