torsdag 17 maj 2012

OPI Vintage Vinnie Mouse - sammanfattning

Okej, nu har jag testat mig igenom alla Vintage Minnie Mouse-lacken - och vilken fin liten kollektion det är! Här kommer en sammanfattning och, såklart, min egen rankning av lacken.





The Color of Minnie är definitivt ett måste om man gillar röda naglar - jag älskar det tokmycket! Om man inte vill kräkas bara vid tanken på att ha hjärtprydda naglar så tycker jag att Nothin' Mousie 'Bout It är ett måste det också.

If You Moust You Moust är det som tilltalar mig minst, men även det är en söt rosa. Bara inte så speciell. 

Vintage Minnie Mouse ska finnas i svenska butiker från slutet av juni är det sagt. Lacken kostar som vanligt 150 kr/styck, men finns ju även att fynda på eBay och t.ex Transdesign.com (där man får söka på OPI för att hitta den sidan).

5 kommentarer:

  1. Måste ha allihop tror jag... Juni blir en dyyyr shoppingmånad lack-wise tror jag ;-)

    SvaraRadera
  2. Fungerar det att beställa från trandesign nu och få det i en small flat rate box? Senast när jag skulle beställa därifrån så listade de inte det fraktalternativet.

    Fina lack förresten, jag håller med föregående talare och menar att jag nog måste ha de allihopa :)

    SvaraRadera
  3. Det här var inte en kollektion de gjorde med mig i åtanke ;) Men det röda är fint

    SvaraRadera
  4. Även om jag kanske skulle vilja är detta inget jag hoppar högt över. Fina men inte för mig, gärna på andra typ dig;)

    SvaraRadera
  5. Linda: Jobbigt med månader då det släpps många roliga kollektioner, själv längtar jag till China Glazes neonkollektion! :-)

    Rebecca: Jag har inte beställt från Transdesign på ett tag så det vet jag faktiskt inte. Hoppas det, får mejla och fråga när jag ska lägga nästa beställning!

    Cactus: Det röda är SJUKT fint!

    Lela: Ja, jag är ju ett stort fan av både rött och rosa så det är verkligen en kollektion i min smak. :-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!