måndag 14 maj 2012

H&M Lady Luck

Efter att ha sett massor av lockande bilder på Lady Luck från H&M så slog jag till på en egen flaska - och det ångrar jag naturligtvis inte. Det är ett vackert havsgrönt metalliclack som har en svag duokromatisk skiftning i blått. Här finns också fint guldskimmer. 





Formulan var kanonbra och det täcker med två lager.

Mitt betyg: 4/5

H&M Lady Luck is a beautiful sea green metallic with weak blue duochrome and gold shimmer. Extremely gorgeous! The formula is also great and it covers in two coats.

19 kommentarer:

  1. Mycket tjusigt! Jag ser fram emot att hugga in på min flaska :)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag älskar det! Mitt bästa köp på länge! Tror det kommer användas rätt flitigt i sommar! :)

    SvaraRadera
  3. Måste påminna mig själv att inte gå in på HM alltså...

    Alldeles för fint för att man ska kunna låta bli att köpa om man "råkar" gå in där.

    SvaraRadera
  4. Har faktiskt köpt en backup :)

    SvaraRadera
  5. Jag fick precis en av Emma! Yay!

    SvaraRadera
  6. Wow, Mycket fint! Som aktieägare i H&M tycker jag ni alla ska gå o köpa minst två flaskor var ;)

    SvaraRadera
  7. Fattar inte varför jag inte provat denna än. Riktigt snygg!

    SvaraRadera
  8. Måste svänga förbi HM snart! Så otroligt tjusigt!

    SvaraRadera
  9. Oj va snygg denna färgen va!!

    SvaraRadera
  10. Så snyggt:) varför köpte jag inte detta sist jag stod och tittade på det? :/

    SvaraRadera
  11. Hmm, jag är inte sp förtjust i det, fråga mig inte varför ;) ?!!

    SvaraRadera
  12. Mycket snyggt, måste nog införskaffas!

    SvaraRadera
  13. Gud vilka härliga bilder! Måste prova inom kort. :)

    SvaraRadera
  14. Jättesnyggt! Jag har som sagt köpt ett till Sminkan och såklart ett till mig själv, men har inte testat ännu...

    SvaraRadera
  15. Har också en, men knepigt nog är min liite mörkare upplever jag. Trodde nämligen att detta var ett annat lack i ljusare nyans, så var tvungen att kika, men min kork bar samma namn så likadant nagellack är det följdaktligen. :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!