onsdag 16 maj 2012

Depend #308

Depend #308 från årets sommarkollektion är ett ljusrött lack med guldskimmer. En riktigt fin sommarröd, men kanske inte så att man dånar direkt.







 
Klockren formula dock, krämig och lättlackad. Jag använde tre ganska tunna lager och då har jag fortfarande lite, lite VNL, men inte så pass att det stör.

Mitt betyg: 3/5

Depend #308 is light red with gold shimmer. A very nice red for summer, although not very unique. The formula was really great, but I do have some slight VNL after three thin coat.

11 kommentarer:

  1. Jo jag dånar! Måste nog ha det där.

    SvaraRadera
  2. Inte så att jag dånar, men det är väldigt fint!

    SvaraRadera
  3. Innan jag började läsa texten så tänkte jag direkt "Julkollektion" :)

    SvaraRadera
  4. Mrs Data: Haha, jag dånade lite till en början. Men när jag burit det ett tag så sansade jag mig och kände att "jo, fint, men såå speciellt är det ju faktiskt inte".

    Aila: Kul att du gillar det! För ja, det ÄR verkligen fint!

    Helena: Just så känner jag med! :-)

    My Nail Polish Online: Tack!

    Cactus: Ja, det hade lätt kunnat släppas med en julkollektion också.

    Kerstin: Visst är det fint!

    SvaraRadera
  5. Den var himla söt, men inget som får mig att rusa till butiken... Men kanske om jag har vägarna förbi någon gång att den får följa med hem ^^

    SvaraRadera
  6. Verkligen läckert. Älskar de där röda med skimmer i.

    SvaraRadera
  7. En jäkligt snygg röd om än inte så unik.

    SvaraRadera
  8. Fint! Man kan aldrig ha för många röda nagellack.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!