onsdag 2 maj 2012

4 x Orly

I dag hämtade jag ut ett litet paket från H2T, innehållandes fyra lack från Orly.

 Buried Alive. Från den kommande kollektionen Dark Shadows.

Glowstick. Från sommarkollektionen Feel the Vibe.

Melt Your Popsicle. Också från Feel the Vibe.

Prelude to a Kiss. Från vårkollektionen Cool Romance.

Prelude to a Kiss var jag tvungen att ha eftersom jag tycker sådana här vitaktiga ljusrosa ofta ser helt underbara ut på nageln. Jag är beroende av neoner så självklart var jag tvungen att ha ett par av lacken från Feel the Vibe. Jag har inte heller hittat mitt perfekta neongula så jag hoppas att Glowstick kan vara något. Buried Alive ser bara så vackert gyllenbrunt ut att jag var tvungen att ha det.

My latest order from H2T, containing four Orly polishes. So excited to try these!

9 kommentarer:

  1. Härligt! Är också nyfiken på neonerna ur feel the vibe.

    SvaraRadera
  2. Jag älskar ju Orly lacken så dom här är självklart intressanta!

    En liten fråga. Enligt H2T skickar dom inte Orly utanför USA, använder du dig av en shippingadress och i så fall genom vilket företag?

    SvaraRadera
  3. Lacklycka: De ser underbara ut i flaskorna - helt galet lysande!

    Helana: Nej, jag har alltid lyckats beställa Orly från dem, på vanligt sätt.

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha Glowstick! Jag vill se den på också! NU!!!

    SvaraRadera
  5. Glowstick är jag väldigt nyfiken på, särskilt antalet nödvändiga lager!

    SvaraRadera
  6. Jag är nyfiken på Buried Alive!

    SvaraRadera
  7. Glowstick glowstick! Gud så coolt!

    SvaraRadera
  8. Sminkan: Kanske hinner jag swatcha den i dag, får se! :-)

    Cactus: Ja, det är jag också hemskt nyfiken på. Varför är det så svårt att göra ett pigmenterat, neongult lack? Fattar inte.

    Chaosophia: Jag med! :-)

    Honi: Om jag hinner så ska jag lacka med det i dag!

    SvaraRadera
  9. Oh, neoner!! Kul! Vill också se Glowstick :-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!