måndag 7 maj 2012

OPI If You Moust You Moust

OPI If You Moust You Moust är det minst roliga lacket från den kommande sommarkollektionen Vintage Minnie Mouse. Det är ett mellanrosa krämlack, varken mer eller mindre. Passar dessutom fint till min hudton, men den är för tråkig för att jag ska kunna känna minsta upphetsning.






Bra formula som täcker med två lager.

Mitt betyg: 3/5

OPI If You Moust You Moust is a sweet medium pink creme. We've all seen similar pinks a million times, there's just nothing about it that stands out. Still cute, though. 
The formula was great and it covers in two coats.

13 kommentarer:

  1. Tycker att det såg rätt fint ut ändå! Inget jag kommer köpa dock :)

    SvaraRadera
  2. Nja, inte riktigt min typ av färg. Om jag ska ha rosa behöver det vara lite mer skimmer i.

    SvaraRadera
  3. Lite mjäkigt och trist, men mycket fint och "normalt" tycker jag.

    SvaraRadera
  4. Fint, men inte så spännande, precis som du säger :)

    SvaraRadera
  5. Lite mesigt efter Glowstick... :D

    SvaraRadera
  6. Som sagt fint! Är man ute efter ett fint rosa krämlack, så absolut. Inte så upphetsande kanske och jag får inget ha-begär=bra:)

    SvaraRadera
  7. Rätt sött! Och du har rätt i att det passar din ton! Men lite väl barbiesnällt.

    SvaraRadera
  8. Det är ju egentligen ett väldigt fint lack. Kan dock inte annat än att hålla med de flesta, lite för intetsägande för min smak. Bra som grund för layering eller nail art kan jag tänka mig ;)

    SvaraRadera
  9. Lacklycka: Det är ju inget fel på färgen, men inget som får en att höja på ögonbrynen heller.

    Helena: Jag älskar rosa krämlack, men just den här nyansen känns inte så kul.

    Honi: Ja, normalt var ordet.

    L: Ja, det är fint!

    Kerstin: Exakt!

    Amanda: Kul att du tycker det!'

    My Nail Polish Online: Tack!

    Sminkan: Ja, haha! Fast de flesta lack ter sig nog mesiga efter Glowstick. :-)

    Sanna: Ja, om man inte har något liknande i samlingen sen tidigare så kan det absolut vara ett bra köp!

    Lackynails: Ja, lite väl snällt är det. Vill gärna ha lite mer "oumph" i mina rosa.

    Linnea: Det är en bra "basrosa", men man behöver knappast fler än en i denna nyans. :-)

    Linda: Vad kul!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!