tisdag 29 maj 2012

Depend #310

Det här blir inte ett särskilt bildtungt inlägg, jag fick knappt några användbara bilder alls när jag stressade fram dessa. Depend #310 är i alla fall ett himmelsblått lack med foilfinish.



 
Det är fint, men jag går inte riktigt igång på det. Jag hade gärna sett att den blå nyansen var lite knalligare, nu känns det lite halvtrist faktiskt.

Formulan var dock kanonbra och det täcker faktiskt med bara ett lager. Tummen upp för det! 

Mitt betyg: 3/5

 Depend #310 is a sky blue foil. Pretty enough, but I can't say I'm wow:ed by it. It's a little bland. Great formula though and you only need one coat. One! Like that a lot.

7 kommentarer:

  1. Det är fint, men inte så spännande. Just denna ligger ganska långt ner i väntelistan hos mig...

    SvaraRadera
  2. Jag som inte gillar Depends alls tyckte det verkade väldigt fint. Får mig att vilja bada i pool :)

    SvaraRadera
  3. Detta har jag på naglarna just nu och jag tycker annorlunda. Jag tycker massvis om det och tycker färgen är ganska knallig. Har själv inget liknande i samlingen.

    SvaraRadera
  4. Ett lager är ju verkligen bra med tanke på hur liten flaskan är! :)

    SvaraRadera
  5. Varför fungerar inte några av bilderna på bloggen? S:

    SvaraRadera
  6. Jag hade detta förra veckan och jag håller inte med, tyckte det var rätt knalligt och somrigt fint så där.

    SvaraRadera
  7. Ett lager? Det kanske är ett bra stämpellack!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!