tisdag 1 maj 2012

OPI I'm All Ears

OPI I'm All Ears från sommarkollektionen Vintage Minnie Mouse är ett knalligt rosa jellylack med glassflecks i rosa och blått.





Väldigt somrigt och fint! Det är dock ganska skirt, jag har tre lager på bilderna och då har jag fortfarande lite VNL, men det störde mig inte. Formulan är annars mycket bra.

Mitt betyg: 3/5


OPI I'm All Ears is a bright fuchsia jelly with glassfleck shimmer in pink and blue. A very pretty shade, for sure. The formula was really nice and I'm wearing three coats in the pictures.

11 kommentarer:

  1. Detta gillar jag skarpt! =) Jättefint.
    Vad menas med VNL föresten? Har nog aldrig riktigt förstått det. Kram =)

    SvaraRadera
  2. Så sött lack! Har funderingar på att skaffa mig detta till sommaren...

    SvaraRadera
  3. Jättegulligt ju. Då behöver jag alltså två lack från denna kollektionen. :)

    SvaraRadera
  4. jag måste fråga nagelmästaren själv :) som jag skrivit här inne innan så är jag helt galen i rött på sommaren. tycker de är så fruktansvärt fint. nu är jag på jakt efter de där riktigt snygga rödaste nagellacket. har du ngt tips? jag älskar china glaze, har de ngt du kan tipsa om? eller ngt annat märke för den delen? :)

    SvaraRadera
  5. har du typ en mall där du ska sätta handen varje gång du knäpper en bild mot den där väggen eller? blir galen

    SvaraRadera
  6. Det ser bra ut på dig. Vackert. En fin rosa.

    SvaraRadera
  7. Väldigt söta glassflecks! Riktigt fint!

    SvaraRadera
  8. Frida: VNL står för visible nail line, alltså att man ser den vita nageltippen genom lacket.

    Emma: Det är väldigt fint, även om det röda The Color of Minnie är min favorit än så länge. :-)

    Pamsan: Ja, det gör du! :-)

    Polityr: Mycket sött! Godissött!

    Loisan83: China Glaze släppte ju ett fantastiskt fint rött krämlack förra våren, Hey Sailor! Det är värt att kolla in. :-)

    Anonym: Helhandsbilden är inte min favorit, men uppskattad av många läsare, därför försöker jag komma ihåg att ta en sån.

    Helena: Ja, den är hemskt söt!

    Kerstin: Tack!

    Sminkan: Ja, jag gillar att den ser så karamellig ut på nageln.

    My Nail Polish Online: Ja, jag gillar det!

    SvaraRadera
  9. Åh, det här var ju finare än vad jag tänkte mig att det skulle vara. Kanske borde satsa på söta naglar i sommar?

    SvaraRadera

Kommentera gärna!