onsdag 30 maj 2012

BB Couture for Men Jealousy

I dag fyller jag år! 34 jordsnurr, för att vara exakt. Senaste dagarna (eller veckorna, snarare) har varit hektiska med mycket både socialt och jobbmässigt och jag har haft svårt att hinna producera ett inlägg om dagen, vilket är mitt mål.

Jag har inte ens hunnit fixa en festlig födelsedagsmanikyr. Skämmes på mig! I kväll kommer min familj över på middag och absolut ingenting är klart. Jag får hälla i dem vin medan jag svänger ihop jordgubbstårta och fixar maten.

De enda bilder som jag hunnit ladda upp är dessa, på BB Couture for Men Jealousy. Det släpptes med Sinfully Polished-kollektionen i höstas och är faktiskt ett ganska intressant lack. Det är grålila med rött skimmer och microglitter i grönt, silver och guld. Väldigt unikt och jag är glad att jag skaffat det!



Jag brukar inte vara så förtjust i formulan på BB Coutures lack, men den här gången har de lyckats. Lagom tjockt, lättlackat och täcker med två lager. Strålande!

Mitt betyg: 4/5

Today is my birthday! But I've been so busy lately that I haven't had time to fix a fabolous birthday mani. This is a manicure from a few weeks back. BB Couture for Men Jealousy was released with last year's fall collection, Sinfully Polished. 
It's a grey-purple with pretty red shimmer and green, gold and silver microglitter. Very unique and I'm happy I got it!

21 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen.

    SvaraRadera
  2. Grattis till dig! :) Hoppas dagen blir härlig.

    SvaraRadera
  3. Snyggt :)
    o Grattis såklart !

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen! Lite vin och lite tårta så blir säkert kvällen bra :)

    Jag gillar lacket liknar inte något annat jag sett.

    SvaraRadera
  5. Gratulerer med dagen! :) Jeg har og bursdag i dag :)

    SvaraRadera
  6. Mer sugen på att skåla med dig än skaffa det där lacket. :)

    Grattis grattis! :)

    SvaraRadera
  7. Grattis! Hoppas du får en fin födelsedag, kanske ett par nagellack i present också?

    SvaraRadera
  8. Woho, stort grattis till dig!

    SvaraRadera
  9. Stort grattis! Jag gillar Jelousy också men har inte lyckats ta ett bra foto av det än. Men du lyckades verkligen!

    SvaraRadera
  10. Grattis på födelsedagen! :-)

    /Eva N

    SvaraRadera
  11. Stort grattis på födelsedagen!!

    SvaraRadera
  12. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  13. Jordsnurr? 34 dagar alltså? Så liten är du allt inte!:p Stort grattis på dagen, njut av sällskapet, tårtan och vinet, du fyller år å skall inte jäkta, bara njuta:)

    SvaraRadera
  14. Härligt med födelsedag:) Stort grattis, hoppas att du har en härlig födelsedag!

    SvaraRadera
  15. Grattis! Vad gott det låter med jordgubbstårta och födelsedagsfirande! Härligt! Lacket är fint med!

    SvaraRadera
  16. GRATTIS på födelsedagen! Hoppas jordgubbstårtan blev god och gästerna nöjda av allt vin;)

    SvaraRadera
  17. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  18. Tack för alla gratulationer! :-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!