söndag 13 maj 2012

Depend #313

Okej, min kamera hade problem med att återge färgen på Depend #313 på ett korrekt sätt. Det är en blåbaserad lila med massor av grönt skimmer. Den är dock inte så blå som den ser ut att vara på bilderna. 

Det har ju östs lovord över 313 på många bloggar och jag kan bara stämma in i hyllningskören. Jag älskar kombon lila och grönt!

Formulan var lite rinnig och halvknepig att jobba med. Den täcker dock med två lager.

Mitt betyg:
4/5

Depend #313 from this year's summer collection is a medium purple with lots of green shimmer - such a great combo! I'm glad to see Depend creating something really unique and attractive after a couple of disappointing collections.
The formula wasn't great though. Thin and runny, but it covers in two coats.

11 kommentarer:

  1. Det där ser verkligen intressant ut!

    SvaraRadera
  2. Jag tänker haffa det lacket så fort den finns att få tag på i butik! Mina två favoritfärger kombinerat, de kunde lika gärna ha döpt den efter mig.

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att jag har köpt detta. Ser galet fint ut ju.

    SvaraRadera
  4. Läckert, måste skaffas!!

    SvaraRadera
  5. Japp! Det här lacket är faktiskt helt underbart! <3

    SvaraRadera
  6. Ser väldigt spännande ut! Hade det inte varit ett Depend hade jag nog slagit till :p

    SvaraRadera
  7. Det här har åkt upp på min önskelista!

    SvaraRadera
  8. Stod och tvekade på ICA i veckan men köpte inte till sist. Det var uppenbarligen ett felaktigt beslut...

    SvaraRadera
  9. Det ser fint ut. Kanske inte så att jag kommer jaga det, men fint.

    SvaraRadera
  10. Väldigt fint! Det här har jag helt missat innan. //Hon som bor under en sten

    SvaraRadera

Kommentera gärna!