onsdag 8 februari 2012

OPI Nicki Minaj - sammanfattning

Dags för en sammanfattning av OPI:s Nicki Minaj-kollektion. Som vanligt har jag rangordnat dem från favorit till minst favorit.

1. Fly.


Överlag tycker jag att det här är en riktig toppenkollektion! Roliga färger, lite glitter - härligt! Det enda lacket som verkligen inte föll mig i smaken är Save Me. Det var varken vackert eller kul på naglarna. Men i övrigt tycker jag att alla lacken är värda att köpa.

Så, tycker ni att jag rangordnat dem rätt? Vilken är er favorit? Kommer ni att köpa något av lacken?

So now I'm done swatching the Nicki Minaj collection. Overall I think this is a great little collection. Bright, fun colors and some glitter makes me a happy girl!
The only one that didn't suit my taste is Save Me. But except for that one I think all of them are worth getting.

7 kommentarer:

  1. Hm, den enda jag egentligen är lite intresserad av är Metallic 4 Life. Men vet inte om jag kommer köpa den eftersom glitter är så bökigt att ta bort.

    SvaraRadera
  2. Fly är fin, men kommer nog inte att inhandlas. Känns som det finns intressantare lack att inhandla än några från den här kollektionen.

    SvaraRadera
  3. Ettan och tvåan är så himla fina, vill ha!

    SvaraRadera
  4. jag älskar did it on 'em. fly tyckte jag däremot inte om alls. metallic 4 life ligger oprövat i lådan.

    SvaraRadera
  5. Fly och Metallic 4 life är de bästa tycker jag =)

    SvaraRadera
  6. Jag hade nog petat ner Pink Friday sist men i övrigt håller jag med om ordningen :) Blir nog dock inga inköp av de här för min del

    SvaraRadera
  7. Hade rangordnat dem precis som du gjort, iaf efter att bara sett de på bilder :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!