tisdag 14 februari 2012

OPI Kiss Me On My Tulips

OPI Kiss Me On My Tulips är ett fuchsiafärgat krämlack med blå underton. Det är snyggt, absolut, men föga unikt.

Formulan var tunn och ganska rinnig. Jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt.

Nej, mycket mer än så finns väl inte att säga om detta.

Mitt betyg: 3/5

OPI Kiss Me On My Tulips is a bright, bluetoned fuchsia pink. Pretty, yes, but not very exciting. We've seen tons of polishes just like this one before.
The formula was thin and quite runny. I used three coats.

10 kommentarer:

  1. Tycker nog att katten i bakgrunden på tredje bilden är finare även om lacket också är tjusigt :)

    SvaraRadera
  2. Inte så spännande, men katten i bakgrunden, däremot, den ser rysligt söt ut :)

    SvaraRadera
  3. Lacklycka: Ja, lilla Bobo ville vara med på ett hörn! Visst är han söt! :-)

    Kerstin: Han är ett gullefjun! Så gosig och fin.

    SvaraRadera
  4. En fin färg, men kanske inte så speciellt. Kissen däremot... så söt! Och det ser ut som att han posar :D

    SvaraRadera
  5. Tur att färgen var så stark, annars hade det kunna slå över till tant-varning... Tycker det är snyggt men det är inget jag trivs i att bära själv.

    SvaraRadera
  6. Katten är finare än lacket, enligt mig. ;D

    SvaraRadera
  7. Jag tyckte faktiskt att färgen var fruktansvärt snygg! Dina naglar är dessutom väldigt fina och i lagom längd så det mesta ser ju bra ut! Förresten, kör du alltid helfärgat eller pysslar du med nageldesign något?

    SvaraRadera
  8. Jag tycker det är jätteläckert, gillar rosa krämlack! Men som redan sagts, missen är finare!

    SvaraRadera
  9. Alltså, du har så vackra händer.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!