onsdag 1 februari 2012

Nytt från China Glaze och Essie

I dag hämtade jag ut ett paket från Transdesign.com. Ni vet att jag skrev att jag inte var så imponerad av China Glazes vårkollektion Electropop? Att det bara var ett lack som kändes som ett måste? Jo, så skrev jag. Och sen gick jag och beställde sju av dem. Jomenvisst.

Sweet Hook, Gothic Lolita, Make Some Noise

Kinetic Candy, Aquadelic, Gaga For Green

Sunshine Pop, Essie Navigate Her, Essie Orange, It's Obvious!

Två av lacken från Essies vårkollektion fick också följa med.

Electropop-lacken ser fina ut, men inte så unika, nej. Sunshine Pop tror jag däremot inte att jag har någon dupe till, nästan alla gula lack i min samling är krämlack.

12 kommentarer:

  1. Var sugen på en del från electropop från början men ju mer swatches jag sett dessto mer osugen blir jag. Se om dina swatches kan vända mig tillbaka igen;)

    SvaraRadera
  2. Det var längesedan jag beställde från Transdesign. Hur funkar det med frakten nu, kan man välja flat rate box eller måste man skriva till det?

    SvaraRadera
  3. Fin fångst! Får man önska en notd med Gaga For Green?

    SvaraRadera
  4. Visste inte att Sunshine Pop var shimmer. Den ser genast intressantare ut :)

    SvaraRadera
  5. De ser jättefina ut, men jag är nog mer intresserad av Essie-lacken än China Glaze :)

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Hur fungerar det att beställa ifrån transdesign? är det dyr fraktkostnad? Tillkommer det några extra avgifter än frakten?

    SvaraRadera
  7. Jag beställde där, 9 stk för en vecka sen, funkade bra!

    > Shipping Method : Small Flat Rate (For small items ONLY!)
    > Shipping Fee : $20.00

    tips förövrigt:
    http://mynailmania.blogspot.com/2011/12/flat-rate-box-pa-transdesign.html

    Men electropop är inte min grej nu känner jag...jag fick min beskärda dos i min ungdom på 80-talet.

    SvaraRadera
  8. Tyckte inte heller Electropop såg så intressant ut från början, men ju mer swatches jag har sett desto mer sugen har jag blivit. Beställde 5 av dom imorse :)

    SvaraRadera
  9. Åh nej, jag som har köpstopp. Det blir väldigt svårt att låta bli dessa. Ser fram emot att se swatches :)

    SvaraRadera
  10. Så när som på ett lack hade det där lika gärna kunnat vara den beställningen jag lade hos Transdesign häromdagen. Plocka bort Navigate her bara. :)

    SvaraRadera
  11. Så är det ju alltid! "den här kollektionen ska jag hoppa över" tänker man, och två veckor senare sitter man där med den iaf... hur svårt kan det vara ^^

    SvaraRadera
  12. Det är sånt som händer ibland! Jag var sugen på massa lack men jag lyckades begränsa mig till bara fem ur kollektionen iaf =) Fast det blir kanske fler senare..

    SvaraRadera

Kommentera gärna!