fredag 24 februari 2012

China Glaze Make Some Noise

China Glaze Make Some Noise släpptes med vårkollektionen Electrobeat och är ett korallrött krämlack som drar ganska mycket åt korallrosa i vissa ljus. En vacker vår- och sommarfärg!

Egentligen hade jag kanske inte behövt denna, tror säkert jag har något liknande i samlingen redan. Men jag är ändå nöjd med att jag har köpt det.

Formulan var helt perfekt och det täcker med två lager. Ett toppenlack på alla sätt alltså.

Mitt betyg: 4/5

China Glaze Make Some Noise is a pretty coral red creme that sometimes leans a little towards coral pink. This may not be that unique, but it's a great color for spring and summer.
The formula was awesome and it covers in two coats.

14 kommentarer:

  1. Fin sommarfärg! :-)

    /Eva N

    SvaraRadera
  2. Inte nått jag skulle trivas i själv, men en riktig somrig och härlig färg :)

    SvaraRadera
  3. Grymt fint. Man kan aldrig ha för många. ;)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar massor. Får nog slå till på detta lite senare i vår.

    SvaraRadera
  5. Det var riktigt fint! Finare än jag trodde att det skulle vara. Det hamnar på önskelistan! :-)

    SvaraRadera
  6. Oj så snyggt! Hade jag sett detta på promobilderna hade jag nog missat det. På dina naglar blev det jättefint och somrigt.

    SvaraRadera
  7. Eva: Tack!

    Cactus: Jag älskar sådana här färger till sommaren!

    Tina: Nej, man kan ju inte det. :-)

    Pamsan: Det tycker jag att du ska!

    Jossan: Hoppas du kommer bli nöjd om du köper det!

    Veronica: Jag dras nästan alltid till sådana här lack när våren närmar sig. :-)

    SvaraRadera
  8. Nejmen, oj, nu blev jag oväntat sugen!
    Tror det kan vara en perfekt korallrosa,
    och det tror jag faktiskt inte att jag har än!
    Det var jättefint på dig, somrigt :)

    SvaraRadera
  9. Sminkan: Tack! :-)

    Andrea: Ja, jag blev också oväntat förtjust faktiskt. :-)

    SvaraRadera
  10. Åh så fint! Verkligen fin färg :)

    SvaraRadera
  11. Nailspotting: Det är verkligen tjusigt!

    The Cat: Ja, jag blev lite förvånad över hur mycket jag gillade det. :-)

    SvaraRadera
  12. Electrobeat? Är det en annan kollektion än Electropop?

    SvaraRadera

Kommentera gärna!