tisdag 7 februari 2012

Vad fanns det i de andra paketen?

När jag skrev igår att jag hämtat ut tre paket med lack så lät det kanske lite väl lyxigt. För två av paketen innehåll nämligen bara ett lack vardera.

Men inte vilka lack som helst utan två riktiga skönheter! Först och främst, Brucci Black Emerald. Jag blev kär i det när jag såg det hos One Inch Nails och hos Sminkan. Sen har jag spanat på det på eBay, men tyckt att frakten varit hutlös. Nu hittade jag dock en säljare med lite billigare frakt så jag slog till. Sen är det Sally Hansen Nail Prisms Purple Diamond, ett lila holografiskt lack. Jag budade på ett helt gäng Nail Prisms, men förlorade de andra i sista sekunden. Det här blev i alla fall mitt.

4 kommentarer:

  1. De ser jättefina ut, ett grönt och ett holo-lack, det kan ju inte bli bättre!

    SvaraRadera
  2. Holo i all ära men Black Emerald är verkligen hur vacker som helst och går ut som vinnaren bland de här två :)

    SvaraRadera
  3. Just det, jag har ju ett sånt Brucci-lack fast i lila, det kanske man skulle använda lite...

    SvaraRadera
  4. Kerstin: Eller hur, jag är helnöjd!

    Lacklycka: Jag håller med! Lila hololack finns det gott om, men Black Emerald ser riktigt spännande ut.

    Ninni: Ja, visa upp det i bloggen!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!