fredag 10 februari 2012

Glitter Gal Marine Blue

Hurra, jag är med på holofredag! Det är inte ofta jag lyckas visa ett hololack, men i dag fick jag till det. Här har vi Glitter Gal Marine Blue. Inte alls marinblått, men en vacker blå ändå! Eftersom solen inte visade sig så har jag för ovanlighetens skull fotat i lampljus, närmare bestämt i badrummet. Bilderna blev ändå inte de bästa, men de får duga.

Jag är ju ingen holokonnässör, har inte stenkoll på vad linjära och scattered holos är. Jag vågar nog påstå att denna inte är linjär, men jag kan ha fel. Den bildar ändå fina regnbågar.

Formulan var löjligt bra. Krämig och lättlackad och täcker helt med två lager.

Varje gång jag bär holo så blir jag helt betagen och kan inte förstå varför min samling av holosar inte är större.

Mitt betyg: 5/5

Glitter Gal Marine Blue is a blue holo. Gorgeous, gorgeous, gorgeous! Great formula too, very smooth and easy to apply. Two coats is all you need.

9 kommentarer:

  1. Denna är helt underbar. Underbar! Har trots det bara burit denna en gång... måste spara på de dyrbara dropparna ;)

    SvaraRadera
  2. Åh hjälp! Nu blev jag alldeles tagen. Så vackert och underbart. Skit också att jag inte beställde detta senast.

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du är med! Så underbart fint lack, riktig lacklycka! Jag önskar bara att Glitter Gal var lite billigare...

    SvaraRadera
  4. Den ser ju fantastiskt vacker ut!

    SvaraRadera
  5. Åh vad snyggt! Var går detta att köpa??

    SvaraRadera
  6. Lacklycka: Ja, man får snåla lite när lacken är så pass dyra. :-)

    Pamsan: Va, hoppade du denna? Men du kanske är lycklig ägare av OPI DS Glamour? Jag saknade ju en riktigt blå holo så var bara tvungen att ha denna. :-)

    Kerstin: Jag med, då hade jag köpt alla holosarna.

    Annie: Den är det också! Underbar!

    Karin: Ja, magiskt!

    Lela: Visst är det vackert!

    Anonym: Jag köpte mina Glitter Gal genom Nailmail. Annars finns inte Glitter Gal att köpa i Sverige utan i utländska webbshoppar, som t.ex Llarowe.

    SvaraRadera
  7. Det är ett jättesnyggt lack! Fin blå även om den är mer kungsblå än marin i mina ögon. Jag måste använda mitt snart igen.

    SvaraRadera
  8. Supersnyggt! Holo är kalas, passar verkligen perfekt när det är fredag:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!