lördag 25 februari 2012

Color Club Fly With Me

Color Club Fly With Me från Take Wing-kollektionn fick inte ligga länge i lådan med otestade lack. Det såg så härligt ut i flaskan att jag var tvungen att testa det i morse och är det inte underbart? Det består av en skirt grön bas, full med glittriga vårgröna glassflecks. Älsk, älsk, älsk!

Det är ganska skirt dock. Jag har tre lager på bilderna, men då har jag fortfarande lite VNL I det här fallet stör jag mig däremot inte på det. Vill man absolut inte ha VNL så täcker det förmodligen efter fyra lager.

Formulan var annars lagom tjock och lätt att lacka med.

Mitt betyg: 4/5

Color Club Fly With Me from the Take Wing collection is just gorgeous! A sheer green base with lots and lots of sparkly spring green glassflecks. I love it!
It's sheer though, I'm wearing three coats in the pictures and I still have some VNL. I don't mind though.
I have no complaints about the formula.

9 kommentarer:

  1. Men gud så fint. Åh! Me need!

    SvaraRadera
  2. Helt freaking underbart! Detta ska inhandlas :)

    SvaraRadera
  3. Det ser ut som en syrlig drink. Jag blev sugen nu. Lime i massor. Rom. Färsk mynta.

    SvaraRadera
  4. Så jädrans fint, ojojoj!!

    SvaraRadera
  5. Pamsan: Ja, det glittrar verkligen otroligt vackert i solen!

    Martine: Visst är det! :-)

    Sminkan: Åh, jag älskar syrliga drinkar! Lime ftw! :-)

    Helena: Ja, det är tjusigt!

    Kerstin: Jaaa, det måste du!

    Minerva: Tack! :-)

    SvaraRadera
  6. Så sugen på att testa min flaska med denna:) Så läcker färg!

    SvaraRadera
  7. Åhåhå vilken färg :D Måste kolla in resten av kollektionen!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!