onsdag 8 februari 2012

Barry M Spring Green

Här har vi Barry M Spring Green, ett knalligt grönt krämlack. Jag trivs verkligen i sådana här gladgröna lack, de gör mig på gott humör! Och när det råder djupaste vinter utanför fönstret så behöver jag pigga upp mig själv med något färgstarkt på naglarna.

Jag har två lager på bilderna. Man kan ana lite VNL på första bilden, men i verkligheten syntes det inte alls. Formulan var lite tunn, men inte rinnig.

Jag läste på Makeupalley.com att flera upplevt att det missfärgade naglarna å det grövsta, men det var inget som drabbade mig.

Mitt betyg: 3/5

Barry M Spring Green is a beautiful green creme. It's really cold in Sweden right now so I felt a desperate need for some bold color and this definitely delivers!
Two coats, kind of thin formula, but no application issues.

6 kommentarer:

  1. Jättefint! Jag saknar faktiskt ett lack i den nyansen i samlingen...

    SvaraRadera
  2. Härlig färg! Jag blir sugen på att plocka fram CC Wild Child...

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt det ser ut! Kom på att jag inte har något knalligt grönt lack. Hur kan jag INTE ha det???? Det som ju är så fint.....

    SvaraRadera
  4. Kerstin: Då får du se till att fylla den luckan. :-)

    Sminkan: Har ingen koll på Wild Child, måste googla. :-)

    Annie: Ja, hur kan du inte ha det? Det är en fantastisk fäg! :-)

    Lacklycka: Tack!

    SvaraRadera
  5. Gillar! Barry M är sjukt bra på klara färger.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!