måndag 27 februari 2012

OPI Thanks A Windmillion

OPI Thanks a Windmillion har en lite udda grön nyans. Är faktiskt inte säker på att jag har något liknande i samlingen. Jag vet inte hur jag ska beskriva den? Jag saknar ord! Men fin är den. Dammig och fin.


Formulan var klockren och det täcker med två lager. Jag har inget ont att säga om detta lack alls.

Mitt betyg: 4/5

I'm not sure how to describe OPI Thanks a Windmillion. It's green, but what do you call this particular shade of green? Anyway, it's very pretty. Dusty and pretty.
The formula was great and it covers in two coats. Overall, a great polish!

14 kommentarer:

  1. Inte alls dum! Jag har nog inget liknande jag heller... kanske behöver den här då :)

    SvaraRadera
  2. Detta är nog den enda av den kollektionen som jag är riktigt sugen på - det bär nog av till butiken snart!

    SvaraRadera
  3. I love this!!! I haven't gotten it yet and I have to!!

    SvaraRadera
  4. Snygg är den! Undrar om den är lik Isadoras Combat Khaki?

    SvaraRadera
  5. Härligt vilsam och vårig nyans :)

    SvaraRadera
  6. Behaglig färg :-)

    /Eva N

    SvaraRadera
  7. Gillar. Men det känns som att jag har sett liknande, även om jag inte kan komma på vad.

    SvaraRadera
  8. Det är identiskt med ett av lacken ur Pirates of the Carribean... vad hette den nu? Mermaid´s Tears kanske.
    Om du har det lacket, kanske du kan göra en jämförelse.

    Kram Maria S

    SvaraRadera
  9. På min skärm ser det mer blått ut än grönt...

    SvaraRadera
  10. Cactus: Kanske gör du det, ja! :-)

    Angelica: Min favorit är fortfarande A Roll In The Hague. :-)

    Gosia: Hope you will like it!

    Andrea: Jag har ju inte Combat Khaki så jag kan tyvärr inte svara på det.

    Sarah: Kul!

    Kerstin: Ja, den är fin!

    Annie: Det är den! :-)

    Lacklycka: Ja, vilsam och vårig är en träffande beskrivning.

    Eva: Ja, den är väldigt mjuk och behaglig.

    Sminkan: Tack!

    Julia: Det finns säkert något liknande, men kan inte heller komma på vad det skulle vara.

    My Nail Polish Online: Tack!

    Maria: Hm, låter som det kan vara värt att göra en jämförelse, har själv inte reflekterat över att de skulle kunna vara lika.

    Polityr: Gör det? På min skärm syns inget blått. Det är definitivt grönt, inte blått.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!