tisdag 1 mars 2011

Depend #223

#223 från Depends vårkollektion är ett silverfärgat metallic-lack. Jag fick tyvärr inga bra bilder på det, så ni får hålla till godo med dessa två.

Formulan var ganska tjock och svår att få jämn på nageln, men täcker bra. Två lager räcker. Det blir också synliga penseldrag som jag stör mig på.

Nja, det här är inte någon ny silverfavorit direkt. Det ser helt okej ut på håll, men jag tycker inte det är fint på nära håll.

Mitt betyg:
3/5

Sambons kommentar:
"Jag vet inte. När skulle det där passa?"

English: This silver metallic was released with Depends spring collection. Thick formula, a little tricky to apply and pretty "brushstrokey". There's definitely better silvers out there.

6 kommentarer:

  1. Jag har inte testat det på hela nageln än, utan bara i Ruffians. Det ser fint ut här, tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Penseldragen syns inte jättemycket på bilderna. Ser helt ok ut. Silver är alltid snyggt. :)

    SvaraRadera
  3. Vet inte om jag skulle använda det sådär, men är det lite tjockare så kanske det blir fint till Konadstämpling. Jag lär nog köpa en flaska och testa i alla fall ^^

    SvaraRadera
  4. Silver is my favourite colour and those nails are nice but I agree there are better silver polishes out there.

    SvaraRadera
  5. Alla lack som är så metalliska ger väl penseldrag? Iaf alla mina. Jag tycker det är snyggt och coolt. Samtidigt som jag vet att jag var eld och lågor över maybellines supersilvriga lack som jag fortfarande inte ens har testat... Så inget köp alltså, iaf inte som jag planerar.

    SvaraRadera
  6. Har denne selv, og jeg synes den er utrolig vanskelig å få til å sitte pent.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!