fredag 18 mars 2011

Fredagslycka!

Fatta vilket underbart paket jag hämtade ut i dag! Fyra lack från Obsessive Compulsive Cosmetics, ett märke som jag dreglat över hur länge som helst, men som är riktigt svårt att få tag i om man bor i Sverige.

Tack Nailspotting för att du är sån underbar lackvän! Kan ni förstå att den här goda människan hörde av sig innan hon skulle åka till Sverige (hon bor i USA) för att höra om hon kunde langa några roliga lack? Tack vare henne har jag fått tag i dessa dyrgripar som jag suktat efter så länge. Nu ska jag parkera mig i soffan för att lacka om naglarna!

Trevlig helg på er allihopa!

8 kommentarer:

  1. Ohh, vad skoj!! Spännande att se hur de ser ut.

    SvaraRadera
  2. Ah trevligt!
    Jag har varit intresserad av det märket ändå sedan jag såg Liptars. Ska bli intressant att se vad du tycker om dem.

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga färger! :)

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig vän!

    SvaraRadera
  5. allihopa ser underbara ut! Vilken färg blev det på naglarna?!

    SvaraRadera
  6. Grandma måste vara hårdaste lacknamnet ever :D Ska satsa på att bli så rivig på äldre dar.

    SvaraRadera
  7. De är så fina! Måste skaffa dem själv också :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!