fredag 11 mars 2011

OPI San Tan-tonio

Okej, jag tror att det här är det sista lacket ur Texas-kollektionen som jag haft kvar att testa. San Tan-tonio är ett ljusbrunt krämlack. Jag trivdes inte riktigt i detta, tyvärr. Det är inte fult, men inte riktigt min grej bara.

Jag har ingenting att anmärka på vad gäller lackets egenskaper. Det är lätt att lacka med, täcker med tre lager och torkar snabbt.

Mitt betyg: 3/5

Sambons kommentar: "Nej, fy! Det ser ut som rinnig, smält choklad. En Marabou-kaka som legat i 40-gradig värme."

English: OPI San Tan-tonio is a light brown creme. Not really my cup of tea, though there's nothing to complain about when it comes to fomula and drying time. It flows like butter on the nail and covers in three coats.

8 kommentarer:

  1. ooh reminds me of chocolate, nice finish.

    SvaraRadera
  2. Det var inte din färg direkt men säkert fint på nån annan.

    SvaraRadera
  3. Den här typen av färg är verkligen inte min grej men jag har förstått att det finns de som gillar den :)

    SvaraRadera
  4. Alltså, det finns nåt som tilltalar mig med den här färgen, men jag misstänker att den inte skulle passa på mig...

    SvaraRadera
  5. Charlotte: It does look like milk chocolate!

    Åsa: Det tror jag absolut att det kan vara!

    Carina: Kola eller mjölk choklad! :-)

    Kajalpennan: Ja, jag brukar också ha svårt för den här typen av färger.

    Makeupoholic: Eller så skulle det se alldeles strålande ut på dig! :-)

    SvaraRadera
  6. Hhmm, ser lite läskigt hudfärgat ut..

    Måste fråga dig om du provat Barry M? Skitbra engelskt märke, de har över 50 olika färger, de flesta i starka färger.

    Sitter som berget, lätt att måla med, behövs max 2 lager för täckning och kostar dessutom bara 3 pund!

    Låter som jag gör värsta reklamen men vill tipsa dig för jag är helt såld! =)

    http://www.barrym.com/products/nails.asp

    SvaraRadera
  7. Hm... nej, inte min grej heller. Inte fult men ointressant.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!