onsdag 9 mars 2011

Wicked Sweet från 8ty8

I går hämtade jag ut ett paket med sex lack ur Color Clubs vårkollektion Wicked Sweet som jag hade beställt från 8ty8beauty.com. Paketet tog 15 dagar på sig att hitta hem till mig vilket jag tycker är lite i längsta laget.

Wicked Sweet består hur som helst av neonfärger, något som jag är helt galen i när det gäller lack. Dessa är dessutom doftsatta, vilket ska bli spännande att testa. Doftsatta lack är inget nytt, men jag har aldrig testat det själv.


Vad tycker ni om neonfärger på naglarna? Härligt eller gräsligt?

English: Yesterday I received my latest order from 8ty8beauty.com. Six of the polishes from Color Clubs spring collection Wicked Sweet. Neon colors and they also happen to be scented. Exciting! I have never tried scented polishes before so I'm really looking forward to trying these. I also LOVE neons. They're so happy and cheerful! How do you feel about neons?

19 kommentarer:

  1. Jaaa, jag har också beställt några ur kollektionen. Beställde i förra veckan och de skickades förigår så de borde vara här nästa vecka. 8ty8 har blivit seeeega;)!

    SvaraRadera
  2. Kan gott tänka mig att ha neonfärgat på naglarna, fast det beror så klart helt och hållet på vilken färg det är :)

    Min väninna skulle älska de här lacken. måste tipsa henne om dem.

    SvaraRadera
  3. Haha jag bara varnar dig att Raspberry Rush kommer förmodligen få dig att vilja äta upp fingrarna!! Wicked Sweet luktar kola :). Jag är barnsligt förtjust i doftlack har jag märkt, haha. Det tog bara en vecka sist jag beställde från 8ty8 men det kan ju variera såklart.

    SvaraRadera
  4. Jag ser verkligen fram emot att få se lacken swatchade här på bloggen!! :D Jag har precis börjat gilla neon-lack och känner att jag har alldeles för få! Jag undrar om det är för att jag har börjat bli lite avtrubbad och kan klara av att bära mer udda färger nu utan att känna att alla stirrar på mina händer ^^

    SvaraRadera
  5. Älskar neoner så det blir spännande att se swatches på lacken!

    SvaraRadera
  6. Nja sådär, de är ju oftast krämisar och jag gillar skimmer. Men det ska bli kul att se dem på.

    SvaraRadera
  7. Aila: Jag tror jag har haft otur med 8ty8, paketen har tagit lång tid på sig ungefär hälften av gångerna jag beställt.

    Carina: Ja, rosa är väl kanske mer gångbart än det brandgula. :-)

    Nailsbybellan: Jag har sniffat lite direkt i flaskorna, men blev mest yr! :-)

    Annie: Kul att du börjat gilla neoner, det finns verkligen inget somrigare! Men helst ska man väl iofs ha fått lite färg på händerna först... :-)

    Maja: Vad kul, swatches kommer såklart!

    Emma P: Hälften av dessa har faktiskt skimmer!

    SvaraRadera
  8. Kerstin: Visst blir man glad av flaskorna!

    SvaraRadera
  9. Är nyfiken på "Get your le-mon". Neonlack är egentligen inte min grej men jag har nåt enstaka där färgen är så helrätt att jag gillar det ändå.

    SvaraRadera
  10. Neon piggar upp :) Jag är lite skeptisk till det där med doft, visst kanske det gör nagellackslukten lite mildare, men jag tror inte det lär dofta direkt gott. Kan tänka mig att det blir lite samma effekt som med doftsatt nagellacksremover, doften blandar sig med den vanliga removerlukten så det blir inte som att sniffa på en god parfym direkt :P

    Men ska bli intressant att läsa vad du tycker sen :)

    SvaraRadera
  11. Vad definierar egentligen ett neon? Är det bara ett färgglatt lack eller nått mer?

    SvaraRadera
  12. Jag har bara beställt ett av de doftsatta och ett av de med glitter. Har förmodligen fått dem, har paketavier en masse här hemma, men är för förkyld för att ge mig av hemifrån.

    SvaraRadera
  13. Inget fel på neon. Är nyfiken på doften!

    SvaraRadera
  14. Ser fram emot att få se I always get my man-darin(OPI-varning på det namnet!), gult är grejen i det här hemmet just nu! =)

    SvaraRadera
  15. Vikab: Jag är också nyfiken på den, har inte alls många neongula hemma faktiskt!

    Charlotte: I know, such a great combo! :-)

    Maria: Jag tycker det ska bli spännande att testa, hoppas mest att doften inte är för stark så att den stör.

    Kajalpennan: Jag tänker att de ska vara riktigt lysande i färgen och torka halvmatt.

    Sminkan: Jag är ju galen i neoner så jag vill ha det sjunde lacket ur Wicked Sweet och alla glitterneonerna också. Men den beställningen får vänta lite. :-)

    Sarah: Jag med!

    Sparris: I Always Get My Man-darin är helt klart den mest udda färgen av dessa. :-)

    SvaraRadera
  16. Hade tråkigt inatt när jag inte kunde sova för allt snor så det blev lite fler Color Club neoner. De doftande. De kommer väl lagom tills jag kan andas genom näsan igen. :D

    SvaraRadera
  17. Älskar neonlack, de är så fina och jag har ju bara tre....Kommer att beställa några av dessa men också de med glitter i sig!
    Ska bli kul att se swatches av de här!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!