söndag 2 juni 2013

Nytt från Edgy Polish och Isadora

Det blev en liten bloggpaus. Jag har haft en så jobbig hosta så jag bestämde mig i fredags eftermiddag för att jag bara skulle vila. Verkligen bara vila. Strunta i bloggen, strunta i allt som behöver fixas. Jag är fortfarande hostig, men jag mår bättre och känner mig piggare.

Det får bli ett sent söndagsinlägg med min senaste beställning från Edgy Polish (så fina lack att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!) och ett pressutskick från Isadora som kom tidigare i veckan.

Beställningen från Edgy Polish innehöll fyra lack; ett från Coco Allure (som ser heeeelt fantastiskt ut i flaskan!), ett från Dollish Polish och så två från Indigo Bananas. Jag är kär i alla fyra, men särskilt i Jupiter Aurora och Maui.








Tre lack från Isadoras Sugar Crush-kollektion. Sugar crush-lacken har samma finish som OPI:S liquid sand-lack och Zoyas pixie dust-lack. De ser fina ut alla tre, men särskilt Ocean Crush fick min puls att öka lite.

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att läsa i kapp mig på alla fantastiska nagelbloggar!

Hoppas ni har en härlig söndagskväll!

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Den ÄR underbar! Har precis testat det och älskar det!

      Radera
  2. Så fina de är! Ocean Crush är jag mycket nyfiken på :)

    SvaraRadera
  3. Jag har Ocean Crush, helt underbart. Blått men skimrar i grönt, älskar det! Sitter bra också.
    Smart av dig att vila så du blivit bättre! Har jag också gjort helt helgen och känner mig lite bättre. Men blev matt av att handla så tar en sjukdag imorgon.
    Spänd på att få se dina bilder av dem nya lacken!

    SvaraRadera
  4. Åh vad fina! Blå-oholic som jag är vill jag gärna se Klein Trink Wasser och gärna i jämförelse med andra koboltblå lack som t.ex Nails Inc Baker Street osv :)

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du gillar lacken! Ska bli spännande att läsa dina recensioner!

    SvaraRadera
  6. Maui och Jupiter Aurora ser SÅ härliga ut. Har övervägt att köpa Maui några gånger, så ska bli kul att de vad jag missat :D

    SvaraRadera
  7. Åhhh wow, sååå underbara lack. Alla ser verkligen superläckra ut. Jag är så nyfiken på Indigo Bananaslacken. :-)

    SvaraRadera
  8. Dom där bananerna är jag väldigt nyfiken på!

    SvaraRadera
  9. Jupiter Aurora och Maui ser helt fantastiska ut! Coral Crush föll jag hårdast för, men Ocean var fin den med :)

    SvaraRadera
  10. Åh så fina! Jag visste inte att Edgy Polish hade Indigo bananas- jag har tittat på Klein-lacket på etsy flera gånger.....

    SvaraRadera
  11. Härliga nyheter! Jag måste snart prova mitt Klein Trink Wasser. Den ser så härlig ut i flaskan.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!