söndag 23 juni 2013

Depend #370

Vilken härlig midsommarafton det blev! Sillunch, kubbspel, grillning - precis som midsommar ska firas! Igår började jag dagen med en promenad i det svala vädret och unnade mig sedan en heldag i soffan med tv-spel (varvade Bioshock Infinite, vilket fantastiskt spel!) och tv-tittande.

I dag ska jag swatcha lite och städa en del.

Dagens lack är Depend #370, en riktig skönhet från årets sommarkollektion. En ljusröd, väldigt pinuppig, jelly. Det finns inget jag inte älskar med det här; färgen, finishen, formulan - allt är kanon!

 

 


Det är så ljuvligt att jag önskar att Depend också hade större flaskor, för 5 ml känns alldeles för lite. Jag behöver nog en flaska till.

Formulan var grym. Lagom tjock och lättkontrollerad, inte det minsta tillstymmelse till rinnighet. Det är ju en jelly så jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt. 

Mitt betyg: 5/5

Depend #370 is a light red jelly. I love everything about it; the color, the finish and the formula.  This is such a great color summer and it's very flattering.

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Visst är den snygg! Älskar såna här röda!

      Radera
  2. Jag håller med! Jättehärligt lack! Depend har gått från klarhet till klarhet i vår och sommar!

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg färg! Perfekt röd till sommaren.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så somrigt att det inte är klokt!

      Radera
  4. Jättesnyggt! GIllar verkligen Depends jellys!

    SvaraRadera
  5. Låter som en kanonhärlig midsommar! Jag skulle också vilja spela kubb men vi har ett radhus och det är helt kört att få plats med kubbspel i vår trädgård. Kanske möjligtvis skulle kunna gå på plätten bakom trädgården...

    Depend har verkligen gjort en del grymma lack på sistone, dock är röda krämisar ingen favorit hos mig så detta var inget jag fastnade för...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad mysigt att bo i radhus! Det skulle jag också vilja göra. :-)

      Radera
  6. Åh, den här kan nog vara något för mig :) Jag älskar röda lack, men har fastnat lite i indieträsket den senaste tiden, men det här blir jag helt klart sugen på att testa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är ju så billiga att man alltid kan unna sig en flaska.

      Radera
  7. Vad härligt juicy den är!
    Låter som en kanonhelg! Skönt!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!