måndag 10 juni 2013

Indigo Bananas Klein Trink Wasser

Blå måndag hos Lindas Nailorama och jag har verkligen något blått åt er. Indigo Bananas Klein Trink Wasser är ett underbart kleinblått krämlack. Jag älskar ju såna här riktigt starka och lysande blå nyanser, de är så uppseendeväckande snygga. Jag kan sitta och stirra på mina naglar ohälsosamt länge när de är iklädda något så här färgstarkt.

Det här innehåller förmodligen neonpigment för det torkar lite sådär sammetsmatt såsom neonlack gör. Topplack är alltså ett måste, om man som jag vill ha sina lack glansiga.




 

Formulan är tunn och något rinnig, men täcker med två lager.

Jag köpte Klein Trink Wasser från Edgy Polish, där kostar de 130 kr/15 ml.

Indigo Bananas känns som ett kul märke, jag gillar den glada och lekfulla loggan och är sugen på deras många duokromer. Jag har ju köpt en redan, Maui, men vill ha många av dem.

Har ni något lack från Indigo Bananas? Är ni sugna på några?

I bought Indigo Bananas Klein Trink Wasser from Edgy Polish. It's a klein blue creme that dries sort of matte, I guess it contains neon pigments. So if you like your mani shiny a top coat is a must. 
This is such a gorgeous, intense shade of blue. I'm going to wear it again soon for sure. 
The formula was thin and slightly runny. Two coats gave me full coverage.

23 kommentarer:

  1. Döläckert! Vet dock inte om jag vill lägga 130 kr på ett krämlack. Då blir jag snål. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar inte heller lägga så stora summor på krämisar, men i det här fallet kunde jag verkligen inte stå emot färgen. :-)

      Radera
  2. Jag är sugen på det där om inte annat. Väldigt snyggt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är helt freaking underbart! :-)

      Radera
  3. ÅÅååh, vad läckert. Vill HAAAA!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Köp, bara köp! Du kommer inte ångra dig. :-)

      Radera
  4. Åhnej, jag måste nog köpa detta! Det var ju otroligt snyggt.

    SvaraRadera
  5. Jag hade mitt igår! Det är verkligen en fantastist fin blå!

    SvaraRadera
  6. Jag har bara förstrött noterat märket utan att kolla noggrannare. Men det verkar som om jag skulle kolla bättre nu då. Det där är supersnyggt! Vilken färg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du måste absolut spana in Indigo Bananas. Just nu är det nog det märke jag vill ha flest lack ifrån.

      Radera
  7. Härligt! Och vad blev ditt betyg då!? Jag gissar på 4/5. Det hade varit intressant att se hur det såg ut utan topplack, jag tycker sammetsmatt låter snyggt :-).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, jag glömde betyget! Nej vet du, det här får en 5:a eftersom jag älskar det så passionerat. Den lilla rinnigheten är inte nog för att dra bort en siffra.

      Radera
  8. Åh, GAADD vad snyggt! Det där måste jag fundera länge och väl på, enda är väl att jag är lite för snål för att köpa lack för 130 kronor.. =/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är mer än vad jag brukar lägga också, men klart värt det! :-)

      Radera
  9. Supersnyggt! Blir riktigt sugen på detta.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!