onsdag 12 juni 2013

Girly Bits Cosmic Ocean

I dag är det Karins gröna onsdag och jag har ett halvgrönt lack åt er i alla fall. Det är Girly Bits Cosmic Ocean, ett duokromt effektlack. Här har jag lagt två lager ovanpå svart och då skiftar det väldigt vackert mellan grönt och blått.

När jag fick hem det så kände jag mig inte så galet peppad på det, det ser ju inte jättespännande ut i flaskan och jag undrade lite varför jag klickat hem det. Det gör jag inte längre.





 
Formulan var väldigt smidigt och lättlackad. Precis lagom tjock. Och som jag skrev innan bilderna så är det här två lager ovanpå ett svart krämlack. 

Mitt betyg: 5/5

Jag klickade hem detta från Llarowe tidigare i år.

Min första erfarenhet av Girly Bits och en rakt igenom positiv sådan. Jag är ju sen som tusan till indielacksfesten så jag vill bara testa alla märken. Alla! Längtar tills jag får lön och kan beställa ännu fler.

Girly Bits Cosmic Ocean is a wonderful duochrome effect polish. Here I've layered two coats on top of a black creme and it shifts beautifully between green and blue. Gorgeous! The formula was very nice, I had no application issues at all. 

29 kommentarer:

  1. That beautiful! Now I regret getting it because I almost did :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. You should get it if you get the chance! :-)

      Radera
  2. Apropå att beställa, har du fått vänta i ca en månad någon gång på ditt paket från Transdesign eller Nailsupplies? Jag har alltid fått paketen snabbt och börjar nu undra om mitt paket jag beställde den 14 maj har försvunnit, gud vad ledsen jag skulle bli isf!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det längsta jag har fått vänta från Transdesign (har aldrig beställt från Nailsupplies) är nog närmare tre veckor. Däremot har jag varit med om att paket jag beställt från andra ställen valsat runt i evigheter innan de kommit fram. Än så länge har jag haft tur och aldrig drabbats av ett paket helt försvunnit. Men mejla till dem och berätta hur länge du väntat och se vad de säger! Hoppas paketet hittar fram till slut!

      Radera
  3. Jag dog just snygghetsdöden. PANG!

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Visst är det! Åh, jag älskar verkligen duokromer!

      Radera
  5. Jag tror jag smäller av! Fantastiskt snyggt! Det här måste jag skaffa.

    SvaraRadera
  6. Svar
    1. Ja, jag är så himla förtjust i det!

      Radera
  7. åh vad fina naglar! supersnyggt.

    SvaraRadera
  8. Jag förstår att du har klickat hem detta! Det är otroligt vackert!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan ju sällan motstå duokromer. :-)

      Radera
  9. I flaskan håller jag med om att det inte ser så spännande ut, men över svart - WOW!! Urläckert!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det här är knappast tänkt att bäras på egen hand.

      Radera
  10. Himla läckra färgskiftningar!

    SvaraRadera
  11. Åh wow! Det här var verkligen superläckert!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen visst är det! Så glad att jag köpte det!

      Radera
  12. Vilka läckra färgskiftningar det är i det här!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!