tisdag 25 juni 2013

Nyshoppat


Edgy Polish har fått in den nya kollektionen Arcus från Cirque och så fort jag såg Sanguine visste jag att jag var tvungen att ha det. Det blev sammanlagt tre lack från Arcus-kollektionen och så ett jättefint lack från Pahlish. Rött med blått glitter! Just kombinationen rött och blått är en av mina favoritkombos så det var klart att jag inte kunde motstå detta.

Ser de inte fina ut? Har ni några roliga lack på väg eller är det något särskilt ni suktar efter?

Nä, nu tror jag bestämt att jag måste testa Sanguine med detsamma!

When I saw Sanguine from Cirque's collection Arcus I knew I had to have it. I ordered it along with two others from the collection and one polish from Pahlish from Edgy Polish. Don't they look pretty?

12 kommentarer:

  1. Åååh! Är verkligen nyfiken på Sanguine.

    Jag har ett miniköpstopp förutom några lack jag beställt via Nailmail. Men...inom någon vecka ska jag beställa lite smått och gott. :)

    SvaraRadera
  2. Sanguine såg magiskt ut. Har några i den färgskalan men det ska bli riktigt intressant att se! Själv är jag ganska mättad på indielack men suckar efter a england. Har dock köpstopp tills jag har flyttat till Sydney!

    SvaraRadera
  3. Alla ser ju verkligen superfina ut! Skulle gärna testa Cirque någon gång!

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara lack! Är särskilt nyfiken på att se hur Electric Circus ser ut på!

    SvaraRadera
  5. Men åh så tjusiga! Edgy polish måste vara det bästa som har hänt lackvärlden på länge. Fast kanske det sämsta för min plånbok... :-/

    SvaraRadera
  6. Vilka skönheter! Dregglar lite här ;) Ser fram emot att se alla de här!

    SvaraRadera
  7. Håller med, Sanguine ser jättefint ut. Ser fram emot bilder

    SvaraRadera
  8. Åh wow, de ser superfina ut allihopa!! :-)

    SvaraRadera
  9. Jag ser fram emot att få se Sanguine. Det ser helt magiskt ut!

    SvaraRadera
  10. De ser underbara ut! Jag har Vesuvius och tycker den är sanslöst snygg...

    SvaraRadera
  11. Sanguine ser ju helt jäkla fantastiskt ut!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!