torsdag 13 juni 2013

Hur man firar skatteåterbäringen

Förra veckan fick jag skatteåterbäringen in på kontot. En stor händelse för mig som är van vid att alltid, alltid få restskatt. Det firades med en liten beställning från Edgy Polish. Jag var tvungen att klicka hem Nail Pattern Boldness Glitter Food Top Coat efter att ha läst en recension hos Emma på Nail Lacquer Love. Och när man väl håller på är det ju lika bra att shoppa så man kommer över fri frakt-gränsen. 






Pick More Daisies II var jag tvungen att ha efter att ha sett Sminkans underbara bilder på det. Blomglitter liksom! Jag dör så gulligt.

Jag vill ju ha alla multikroma lack från Coco Allure, men skyndar långsamt eftersom de är rätt dyra. Mars Sunset fick följa med den här gången. Boo, You Whore fick följa med för att namnet är så sjukt. Och roligt. Det släpptes med en Mean Girls-kollektion.

Psykick skickade Katarina på Edgy Polish med för testning.

Nu är jag redo för helg. På lördag vankas det både nagelbloggsfika och inflyttningsfest, men söndagen ska ägnas åt swatchning och allmänt mys. Hoppas på regn!

22 kommentarer:

  1. Jag firade på samma sätt men med OPI och Essie. Ett bra sätt att fira på

    SvaraRadera
  2. Åhhh guuud så fina lack. Jag kan rekommendera baslacket för glitter också. Glitter A-Peel. Det är kanonbra. :-)
    Jag ser fram emot att se alla dessa skönheter. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, funderar på att testa den också. :-)

      Radera
  3. Åh va många fina lack! Ser fram emot swatcher! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Något av dem åker nog på imorgon då det vankas fest! :-)

      Radera
  4. ooh vad många fina lack, spec Mars sunset ser superfint ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är den jag är gladast för också! Ser fantastisk ut i flaskan!

      Radera
  5. Så herlige lakker:D fikk lyst på Psykick, selv om jeg egentlig aldri bruker rosa lakker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar ju rosa i alla finishar! Psykick ser jättefin ut i flaskan. :-9

      Radera
  6. Så fina! Mars sunset ser jättespännande ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är spänd på att testa den. Det är inte omöjligt att det blir den som får äran att följa med på nagelbloggsfikat. :-)

      Radera
  7. Vilka snyggingar!! Själv fick jag kvarskatt, massor :( så jag borde ge mig själv köpstopp i minst en månad... men det vore ju supertrist...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gah, så trist! Brukar ju få det, men i år slapp jag det äntligen. :-)

      Radera
  8. Otroligt härliga lack :)
    Tack och lov får jag skatteåterbäring men här i Finland kommer skatteåterbäringen i december :/
    Jättehärlig blogg du har :)
    Jag följer via bloglovin och du är tillsatt i min blogroll :D
    kram
    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska spana in din blogg också! :-)

      Radera
  9. Jag gick till tandläkaren för mina pengar. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ju ingen vidare rolig utgift, men det är sånt som måste göras förstås.

      Radera
  10. Vad många fina lack, ska bli kul att se dem på naglarna!

    SvaraRadera
  11. Åh vad fina lack! Håller mig ifrån att titta på Edgy Polish, det känns dumt om man inte har någon inkomst... Men ack så fina de är!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!