torsdag 20 juni 2013

OPI San Fransisco - flaskbilder

Igår hämtade jag ut ett paket med OPI:s kommande höstkollektion, San Fransisco. Jag har varit i San Fransisco och det är en stad jag älskar. Någon gång vill jag åka tillbaka. Jag tycker alltså att temat är roligt.

Det rör sig om en stor kollektion, hela 15 lack, varav tre är liquid sand. Här får ni lite flaskbilder.











De jag tycker ser mest spännande ut är Alcatraz... Rocks, A-Piers To Be Tan, Muir Muir On the Wall och Peace & Love & OPI.

Haven't the Foggiest ser ut att vara väldigt lik Your Royal Shine-ness från Grand Slam by Serena Williams UK som släpptes 2011.

Vilket är ert intryck av kollektionen? Tycker ni att några av lacken ser intressanta ut? 

Kollektionen kommer att finnas i butik i mitten av augusti. Jag kommer att avvakta med swatches tills vi närmar oss lansering.

Yesterday I received the coming fall collection from OPI, San Fransisco. I've been there once and loved it so I'm really excited by the theme. These will be released in the middle of august in Sweden. Swatches will come eventually.

10 kommentarer:

  1. Jag hämtade ut mina igår också och några är jättefina.

    SvaraRadera
  2. Åh där ser ut att vara många fina!! :D
    /Rebecka

    SvaraRadera
  3. Jag tycker precis samma som du om vilka som är mest intressanta! :D

    SvaraRadera
  4. Jag älskar oxå SF otroligt mkt, men bara 3 av lacken från denna kollektion - Muir Muir On the Wall, Peace & Love & OPI + möjligtvis Embarca-dare ya kan slinka med i en beställning. Ser fram emot dina swatcher av dom!

    SvaraRadera
  5. Åh vad kul att se! Jag tror att Alcatraz... Rocks, och de tre på nedre bilden kommer falla mig mest i smaken. Men det är såklart omöjligt att säga före man sett swatcherna! Kul!

    SvaraRadera
  6. Jag skojjade. Efter att ha googlat lite på kollektionen inser jag att Dining Al Frisco nog ligger högst på önskelistan. Ser skitsnyggt ut!

    SvaraRadera
  7. Jag är supersugen på minst halva kollektionen, som vanligt med OPI... Muir muir kan nog bli favoriten här!

    SvaraRadera
  8. Jag gillar inte frostlacken, de andra ser väldigt fina ut :)

    SvaraRadera
  9. Alcatraz... Rocks ser magiskt ut! Det kommer definitivt inhandlas. Även Muir Muir On the Wall Peace & Love & OPI och In The Cable Car-pool Lane ser intressanta ut :)

    SvaraRadera
  10. Jag är nyfiken på Wharf! Wharf! Wharf! Tycker färgen ser fin ut och jag gillar liquid sandfinishen.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!