måndag 24 juni 2013

Pahlish Train Underwater

Blå måndag hos Lindas Nailorama och jag har ett mycket vackert glitterlack på naglarna. Pahlish Train Underwater har jag fått av Sminkan. Det är förmodligen ett av de mest kända lacken från Pahlish och består av en blå jellybas, sprängfylld med glitter i blått, grönt och lila. Originalet har också en del rött glitter, men det här kommer från en batch som saknar det. Men det spelar ingen roll för det är så vackert att jag inte kan sluta beundra mina naglar i alla fall.





Formulan var riktigt bra, jag stötte inte på några svårigheter alls. Tre lager behövdes för att det skulle bli helt täckande.

Mitt betyg: 4/5

It's Blue Monday here in Sweden so I'm giving you Pahlish Train Underwater. A blue jelly with blue, green and purple glitter. So pretty! 
The formula was good and covered in three coats.

29 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, visst är det! Förväntade mig att det skulle vara underbart och det var det också. :-)

      Radera
  2. Det här var väldigt vackert på dig! Har aldrig riktigt varit sugen på det men nu blev jag lite...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här har stått på min önskelista lääänge! Så glad att jag har det nu.

      Radera
  3. Helt inne på din linje, älskar det här! Så fantastiskt fint! Trodde jag skulle gilla Still Alive från Pahlish mer, men icke! Superfina bilder också :)

    SvaraRadera
  4. Helt galet vackert! Det står på min önskelista och det ska jag alldeles snart köpa hoppas jag....;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade det också på min önskelista, ända sen jag såg det hos Sminkan tror jag.

      Radera
  5. Herrejösses vad fint det är! Upp på önskelista :)

    SvaraRadera
  6. Mycket fint...tycker också att namnet är så vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag med, fastän jag tror att jag kanske missar någon referens för jag förstår inte riktigt vartifrån det kommer. :-)

      Radera
  7. Det ser ut som filmen "Det stora blå" fast i nagelversion...

    SvaraRadera
  8. Jag gillar verkligen versionen med lite rött glitter i, men det här är underbart vackert också!
    Men vad har hänt med pekfingret??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma gamla vanliga, den har gått av. Har det problemet med båda mina pekfingernaglar, de går alltid, alltid av.

      Radera
    2. Vad jobbigt!! Jag har exakt samma problem med höger lillfingernagel! Den går av heeeela tiden :(

      Radera
  9. Det ser vackert ut på dina bilder och det är ett vackert lack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tack gulliga du för att jag fick det! :-D

      Radera
  10. Helt fantastikst! Jag skulle stirra på mina naglar hela tiden om jag vore du.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, det gjorde jag också kan jag säga. :-)

      Radera
  11. Jättesnyggt! Det är ett magiskt djup i det här lacket!

    SvaraRadera
  12. åh det här är så himla fint! Har varit och fönstershoppat det flera gånger, men jag inser nu att jag måste ta tag i saken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det borde du göra! Du kommer inte ångra dig. :-)

      Radera

Kommentera gärna!