måndag 27 maj 2013

OPI Tiffany Case

Så typiskt, jag har blivit förkyld igen! Det rör sig visserligen om en ganska lindrig förkylning, men det är nog så irriterande ändå. Nåja, det är i alla fall blå måndag hos Lindas Nailorama igen. Jag tänkte visa er det sista av lacken från The Bond Girls kollektionen, blåa Tiffany Case. Det är en lugn och dämpad blå. Riktigt fin!




Precis som de andra liquid sand-lacken så har detta en helt perfekt formula. Otroligt lätt att lacka med och det täcker med två lager.

Mitt betyg: 3/5

OPI Tiffany Case is a muted medium blue liquid sand polish. A nice color! And just like the other liquid sand polishes I've tried it has a perfect formula. Super smooth and easy to apply. Two coats gave me full coverage.

23 kommentarer:

  1. Fin blå, men jag kommer inte överens med texturlacken...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är faktiskt förvånad över att jag kommer så väl överens med dem. :-)

      Radera
  2. Åhh sååå vackert, älskar färgen och texturen! Vill haaa...hihi..;-)

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Gillar att de är lite dämpat, trots den coola formulan!

    SvaraRadera
  4. Håller med LInda! Fin blå, men den där ytan..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ytan stör mig inte alls. Stör mig på vanliga knottriga glitter, men inte på dessa. Konstigt egentligen. :-)

      Radera
  5. Gnistrande nysnö precis i början av skymningen:)

    SvaraRadera
  6. Jättefint på dina bilder men fortfarande lite mycket frotté för mig tror jag. Men jag mjuknar kanske.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, kanske. Men man måste ju inte falla för alla trender heller. :-)

      Radera
  7. Väldigt fin färg. Måste nog testa de därlacken också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, varför inte? Men beställ inte allihopa förrän du vet om du gillar finishen. :-)

      Radera
  8. åh! det här var fint! Har bara ett liquid sand än så länge, men jag känner att jag måste skaffa fler :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är så glad i dem. Och formulan - som en dröm ju!

      Radera
  9. Vackert! Liknar ett av Isadoras nya texturlack, Sky nånting tror jag det heter...
    Jag börjar faktiskt gilla texturlack lite mer nu ;) Sent ska syndarn vakna ;) lol!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har sett den på en del swatches! Får se om jag kommer att köpa några eller om det räcker med de jag har nu. Fast skulle iofs vilja ha ett ls i grönt...

      Radera
  10. Inte så dumt faktiskt. I början var jag väldigt av på strukturlack men nu börjar jag känna att jag iaf vill testa nåt...

    SvaraRadera

Kommentera gärna!