tisdag 21 maj 2013

Franken Frosting It Has To Be Magic

I dag tänkte jag visa er ett riktigt partyglitter! Franken Frosting It Has To Be Magic är ett av lacken jag fick från Edgy Polish för recension. Det består av mellanstora hexglitter i grönt, turkost och lila och så turkosa halvmånar, allt i en ofärgad bas. Här har jag lagt ett lager ovanpå ett svart krämlack.



 Jag bar det här i lördags när jag skulle ut en sväng med en kompis och jag tycker att det är kanonsnyggt. Glittret är extremt reflekterande så det glittrar hur mycket som helst. En riktigt härlig partymanikyr tyckte jag att det blev!

Formulan är något tjock, men inte så att det blir svårt att lacka med. Det är relativt lätt att fördela glittren jämnt över nageln.

Mitt betyg: 4/5

Det här och andra lack från Franken Frosting hittar du hos Edgy Polish. Priset är 110 kr/15 ml.

Franken Frosting It Has To Be Magic is made out of medium sized hex glitter in green, turquoise and purple and some turquoise half moon glitter. The base is clear so I layered one coat on top of a black creme. I think it turned out gorgeous! It's super sparkly and eye catching. 
The formula was a little thick, but not so thick that it made application tricky. This one and other Franken Frosting beauties are available at Edgy Polish.

28 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, visst är det! Ännu snyggare än jag hade förväntat mig faktiskt. :-)

      Radera
  2. Svar
    1. Jag såg att du redan klickat hem det. Grattis till dig! ;-)

      Radera
  3. Gud vad snyggt! Verkligen ett partyglitter.

    SvaraRadera
  4. Riktigt festligt! Riktigt snyggt tycker jag!

    SvaraRadera
  5. Sååå vackert, my kind of polish. :-)

    SvaraRadera
  6. Svar
    1. Visst är det! Så otroligt glittrigt!

      Radera
  7. Wow, that's a nice looking glitter!

    SvaraRadera
  8. Det ser snyggt ut över den svarta basen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag funderade över andra färger att lägga det på, men kom fram till att svart nog var bäst.

      Radera
  9. OMG! Det där är skitsnyggt!

    SvaraRadera
  10. åh så himla fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag är himla nöjd med det faktiskt!

      Radera
  11. Snyggt och roligt! Jag gillar't!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var faktiskt ännu snyggare än jag hade trott att det skulle vara. :-)

      Radera
  12. Så himla fint! Älskar färgerna!

    SvaraRadera
  13. Kan inte annat än hålla med alla föregående talare, superfint!

    SvaraRadera
  14. Det här var verkligen snyggt!

    SvaraRadera
  15. Det var verkligen snyggt och ett extra plus för flaskan och etiketten:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!