torsdag 16 maj 2013

OPI Honey Ryder

Dags för ännu ett liquid sand från The Bond Girls-kollektionen! Honey Ryder är guldfärgat och väldigt snyggt. Det är inte min favorit från kollektionen, det är fortfarande Jinx med Vesper som god tvåa. Men Honey Ryder är en riktig snygging hon med, ingen tvekan om den saken.




Precis som de andra liquid sand jag testat så är formulan ljuvlig. Galet lättlackat och det täcker med två lager.

Mitt betyg: 4/5

OPI Honey Ryder from The Bond Girls collection is a gold liquid sand polish. Not my favorite from the collection, but it's definitely very pretty! 
Superb formula that's very easy to apply and covers nicely in two coats.

28 kommentarer:

  1. Ja det här var faktiskt fint det med. Komiskt att jag som var så skeptisk till Liquid Sand-trenden nu har fallit pladask för den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var också skeptisk innan jag testade dem och är överraskad över att jag gillar dem så himla mycket!

      Radera
  2. Sjukt fin guldton i det här lacket, så jag kan inte annat än att älska det så pass mycket att jag måste skaffa en flaska av det själv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en lättburen nyans, inte så gul och osmickrande som vissa guldlack är.

      Radera
  3. Håller med dig, den är snygg. Men kanske inte den snyggaste i kollektionen. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, Jinx och Vesper ligger ju mitt hjärta närmast, men jag har kärlek så det räcker till Honey Ryder också. :-)

      Radera
  4. Guld och sand. Det får mig osökt att tänka på Kristina från Duvemåla och jag måste nog säga att jag tycker bättre om sången Guldet blev till sand än lacket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag avskyr nästan alla musikaler (utom Phantom of the Opera) så jag måste säga att jag gillar lacket mycket mer än sången.

      Radera
  5. Helena här ovan sa det så bra, att jag har inget annat att tillägga ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, och jag tycker precis tvärtom.

      Radera
  6. Vad fint! Jag inte testat liquid sand än, men detta kan nog bli det första. Hur är liquid sand lacken vad gäller borttagning?

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är mycket enklare att ta bort än ett vanligt glitterlack! Mycket enklare!

      Radera
  7. Jag tycker att det är fint.. Lite lagom lyxigt! :)

    SvaraRadera
  8. Håller med om att Jinx nog är det snyggaste, men detta är väldigt fint det med!

    SvaraRadera
  9. Det är riktigt fint tycker jag. Jag har skaffat Jinx och Vesper men det här får nog komma hem till mig också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi verkar ha samma smak du och jag! :-)

      Radera
  10. Det där var faktiskt riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  11. Gillar detta trots guldfärgen. Får se om jag tycker samma när det landat här:)

    SvaraRadera
  12. Snygg för att vara en texturare ;) men jag har inte riktigt fallit för den trenden än ;)
    Tycker också Jinx är bra mycket snyggare!

    SvaraRadera
  13. Håller med föregående talare. Jag har inte alls varit impad av Mariah Carey Liquid Sanden men flera av Bondbrudarna är rätt fina. Håller helt med dig om att Jinx är stjärnan för övrigt...

    SvaraRadera
  14. Väldigt fint! Jag är inte helt övertygad om sandtexturen. Den är snygg på andra, men jag störde mig en del på att ha sandpappriga naglar. Men jag kanske skulle skaffa en mini av den här och försöka igen...

    SvaraRadera
  15. Den här är jag lite sugen på. Guld vettu... Fast jag har börjat föredra starkare guldnyanser, denna ser lite blek ut.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!