fredag 17 maj 2013

China Glaze Galactic Gray

Det är verkligen på tiden att jag börjar testa mig igenom Hologlam-lacken från China Glaze. Jag köpte ju inte alla, men nio stycken i alla fall. Först ut fick bli det mörkgrå Galactic Gray. En fin linjär holoeffekt - jag är förtjust!





Jag har tyvärr glömt hur många lager jag lackade, men jag tror att det räckte med två? Formulan var mycket bra, inte minsta tillstymmelse till holosjuka här inte.

Mitt betyg: 5/5

Missa inte att besöka Skimmerskuggan i dag för att njuta av fler hololack!

China Glaze Galactic Gray was released with the amazing Hologlam collection. It's a dark gray linear holo. Just as beautiful as I expected it to be! 
I've forgotten how many coats I did, but I think it was two. The formula is good. 

17 kommentarer:

  1. Den här är väldigt fin. Jag har inte köpt ett enda hologlam än, men om jag känner mig själv så blir det kanske inköp av några av dom framöver.

    SvaraRadera
  2. Mycket vackert! Jag köpte alla men har bara testat tre ännu. Blev ju så mkt strul med säljaren så de blev stående och nu har jag så många fina nya lack att det är hård konkurrens:)

    SvaraRadera
  3. Snygg! Jag köpte 6 st, dock inte detta- eftersom jag har CCs mörkgrå. Men superfint är det!

    SvaraRadera
  4. Väldigt fin! Får jag barafråga var du köpte dem?

    /Lisa

    SvaraRadera
  5. Jag skaffade alla men har bara hunnit prova tre. Jag älskade det här när jag bar det. :)

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt snyggt! Flera av CG holos ser läckra ut, min shoppinglista växer och växer...

    SvaraRadera
  7. De är så fantastiskt fina de här! Snyggt med den ganska diskreta holoeffekten också!

    SvaraRadera
  8. Det här är en av favoriterna för mig, om inte favoriten, för det är så läcker färg. Lite mullvadsbrunt i det grå.

    SvaraRadera
  9. Ångrar mig lite att jag inte la ner denna oxå i varukorgen när jag klickade hem min Hologlam. Får bli nästa gång:)

    SvaraRadera
  10. Urtjusigt! Älskar grått och älskar holo! Full pott från mig!

    SvaraRadera
  11. Det här är nog det lacket ur kollektionen som jag är mest sugen på. Jättefint!

    SvaraRadera
  12. Min favorit från kollektionen,...det är såååå vackert :-D

    SvaraRadera
  13. Det här är riktigt snyggt! Grått går alltid hem hos mig =)

    SvaraRadera
  14. Snyggt!
    När börjar Hologlam lacken säljas i butik?
    Någon som vet?

    SvaraRadera

Kommentera gärna!