tisdag 28 maj 2013

Cult Nails My Kind of Cool Aid

Alltså, det här med att vara förkyld. Jag är så trött på det. Så trött! Sådär, nu fick jag gnälla av mig lite, nu tar vi oss en titt på dagens lack i stället.

Cult Nails My Kind of Cool Aid är en gråtonad lila med mycket vackert silverskimmer. Eller är det kanske snarare glassflecks? Jag tror nästan det. Det är en sofistikerad och galet snygg nyans. Apsnygg faktiskt! Det här var det första lacket som Maria som ligger bakom Cult Nails skapade. Och vilket lack sen! Jag trivs som fisken i vattnet med det här på naglarna.







Formulan är ganska tunn, men lättkontrollerad. Det täcker med två lager. Tummen upp för formulan alltså.

Mitt betyg: 5/5

Cult Nails kommer att finnas hos Fairynails.se från och med 1 juni. Ordinarie pris kommer att vara 119 kr/styck, men till och med 1 juli har de introduktionspriset 99 kr/styck.

Cult Nails My Kind of Cool Aid is a greyed out lavender with glassfleck shimmer. Such a gorgeous and sophisticated shade! The formula was on the thin side and easy to control. I needed two coats for full coverage. 
The swedish web shop Fairynails.se will be selling Cult Nails as of the 1st of June. Yay to that!

16 kommentarer:

  1. Det var riktigt snyggt! Härlig färg.
    Krya på dig nu! :-)

    SvaraRadera
  2. Sååå snyggt! älskar såna här nyanser :)

    SvaraRadera
  3. Detta var ju underbart snyggt! Älskar just denna lila nyansen :)

    SvaraRadera
  4. Väldigt fint! Jag gillar även den är typen av mer diskreta lack som ändå utmärker sig!

    SvaraRadera
  5. Det här gillar jag! Snygg färg och diskret men samtidigt intressant!

    SvaraRadera
  6. Väldigt tjusigt lack! Jag älskar skimret!

    SvaraRadera
  7. Väldigt snyggt! Jag röstar på flecks ;)

    SvaraRadera
  8. Hm, vet inte om jag gillar det eller inte, men har en känsla av att det är ett sånt lack som jag skulle gilla när jag väl har det på naglarna.

    Och du.. Gnäll på du det brukar kännas bättre då ;)

    SvaraRadera
  9. Trodde inte att jag skulle gilla detta så mycket som jag gjorde, trivdes också väldigt bra med det på naglarna:)
    Ser dessutom väldigt fint ut på.

    SvaraRadera
  10. Definitely forgot how fabulous this polish was until I saw your post. You take wonderful pictures, and your nails are lovely!

    SvaraRadera
  11. Fint lack! Sofistikerat och spännande på samma gång :)

    SvaraRadera
  12. Väldigt fint lack! Elegant! Hoppas förkylningen ger sig snart!

    SvaraRadera
  13. Jag får hem detta lack idag plus lite annat! :)
    Spännande! ;)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!