lördag 11 maj 2013

Isadora Coral Reef

Isadora Coral Reef från Isadoras senaste kollektion är ett härligt knalligt korallrött krämlack. En riktig sommarfavorit!









Som vanligt när det gäller lack från Isadora så är formulan mycket bra. Lagom tjock och mycket lättlackat. Jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt.

Mitt betyg: 4/5

Ett kort inlägg i dag, men det finns liksom inte så mycket mer att säga om detta.

Isadora Coral Reef is a bright coral red creme. A great color for summer! The formula was really nice and it covers in three coats. 

26 kommentarer:

  1. Den där gillar jag, supersnyggt!

    SvaraRadera
  2. Hej. Jag älskar röda naglar men de flesta jag hittat är lite orangeröda och även fast detta du visar här är snyggt så tycker jag mig ändå se lite nyanser av orange. Jag har en hel del röda men använder dem sällan just p g a detta. Jag är ute efter ett lysande rött typ som ett neonrött. Svårt att förklara vad jag menar. Jag ser oftast sådana röda nyanser på TV om ngn har fått målade naglar inför tvsändning eller liknande. Men jag lyckas aldrig hitta ett liknande själv. De närmsta jag hittat är ett Essie-lack men det är mer hallonrött och lysande en faktiskt RÖTT! Har ngn ngr roliga förslag man kan googla och kolla vidare på? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Neonrött är en ovanlig färg, men jag har ett, Misa Bikini with a Martini. Även den kanske drar liiite mot orange dock.

      Radera
  3. Helt underbar färg! Tror dock jag har andra liknande i samlingen, men jag får nog ta en närmre titt på detta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju inte unikt, har själv många liknande. :-)

      Radera
  4. Det där är min typ av färg! Oj så snyggt!!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min med, älskar knalligt korallrött! :-)

      Radera
  5. Åh, vilket fint lack! Kanske skall våga testa, har haft lite svårt för IsaDoras krämlack tyvärr... Det här ser ju ut att vara den perfekta sommarnyansen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker deras krämlack brukar vara grymma - bara man kommer överens med borsten då! :-)

      Radera
  6. Riktigt snyggt. Behövs inga krusiduller för att göra ett riktigt snyggt lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det räcker med en härligt knallig färg så är man hemma. :-)

      Radera
  7. Förstår varför du gillar detta, ser jättefint ut på dig.

    SvaraRadera
  8. Tre lager är på gränsen för mig ;) men det här var riktigt härligt! Juicy! :)

    SvaraRadera
  9. Det är verkligen fantastiskt lockande bilder du har här! Det ser fantastiskt ut!

    SvaraRadera
  10. Ett riktigt härligt sommarlack!

    SvaraRadera
  11. Älskar korall,och det här var verkligen jättesnyggt :-D

    SvaraRadera
  12. Det här har jag sparat till sist och får nog lacka med det väldans snart. Jag är säker på att jag kommer att gilla det. :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!