söndag 19 augusti 2012

OPI Suzi & the 7 Düsseldorfs

OPI Suzi & the 7 Düsseldorfs är ett rödbaserat lila skimmerlack. Det släpps med Germany-kollektionen som jag har för mig ska finnas i svenska butiker från och med nästa vecka.



Det är en väldigt vacker lila och jag tyckte om att bära det.

Formulan var bra, kanske yttepytte rinnig, och jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt.

Mitt betyg: 4/5

OPI Suzi & the 7 Düsseldorfs from the Germany collection is a red toned purple shimmer. It's a beautiful color and I really liked wearing it. The formula was good, perhaps slightly runny, and it covered in three coats.

29 kommentarer:

  1. Fin färg, men det känns som att man redan har den under annat namn. Kan inte komma på vilken, på rak arm dock ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gjorde en snabb jämförelse med några andra rödtonade lila, men bilden blev för dålig för att publicra. Hittade dock ingen dupe, men visst finns det många lack i den här färgfamiljen.

      Radera
  2. Jag har för mig att den är nära Zoya Hope, jag har dock inte gjort jämförelsen själv även om jag har båda hemma. Jag äääälskar lila :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har jag inte själv och har inte någon inre bild av hur den ser ut heller. Ska googla! :-)

      Radera
  3. Vill ha detta lack, jag har faktiskt inget rödtonat lila lack hemma, och det måste man ju ha! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det måste man! Föredrar rödtonade framför blåtonade.

      Radera
  4. Åh gud, de kan inte bara släppa en sådan kollektion som jag vill ha allt ur samma vecka som jag måste skrapa ihop de sista slantarna för att köpa studielitteratur. Ondskefullt!

    Men lacket är väldigt vackert! (menade inte att rimma nu ..) Jag har väntat på ditt omdöme om det och jag vill fortfarande ha det. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men visst är det jobbigt när det kommer en "för bra" kollektion? Man blir ju ruinerad!

      Radera
  5. Det här var assnyggt! Det hamnar på vill ha-listan med en gång.

    SvaraRadera
  6. Det ser ju fantastiskt ut på dina bilder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och jag tycker verkligen om det. Hade ganska låga förväntningar efter att ha läst ditt inlägg om det, men jag gillar det verkligen. :-)

      Radera
  7. Urfin lila nyans! Om jag inte hittar ngn dupe i samlingen är det inte omöjligt att jag slår till på detta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen fint så om du tror att det kan fylla en lucka så är det ett toppenköp!

      Radera
  8. Fint! Är inte omöjligt att det här införskaffas.

    SvaraRadera
  9. Svar
    1. Ja, jag gillar det verkligen. En lila helt i min smak.

      Radera
  10. Lovely polish, I really like that colour.

    SvaraRadera
  11. Oj, så vacket! Ännu ett lack på vill-ha-listan..

    SvaraRadera
  12. Great color, I love purple!
    You have really long nails. I keep mine shorter since I found that not all colors go well with longer nails.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I don't think much about the length of my nails. They are what they are.

      Radera
  13. Grymt snyggt!! En fråga bara, om det släpps i butik nästa vecka, hur kommer det sig att du redan har det då? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har fått kollektionen i ett pressutskick.

      Radera
  14. Min första tanke var att det såg ut exakt som OPIs Purple with a purpose, men nu när jag kikar noga så vet jag inte... (antagligen är dom inte alls lika om jag skulle jämföra, haha) Vet du? :)

    SvaraRadera
  15. Hoppsan! Jag behöver nog det här också, för det ser verkligen urfint ut på dina bilder!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!