måndag 13 augusti 2012

OPI Unfor-Greta-bly Blue

OPI Unfor-Greta-bly Blue från Germany-kollektionen är ett mellanblått skimmerlack. Känns som ett mellanlack, det väcker inga känslor alls hos mig.





Skimret är lite frostigt och man får en del penseldragsmärken, men det stör mig inte. Formulan var kanon och det täcker med två lager.

Mitt betyg: 3/5

OPI Unfor-Greta-bly Blue from the Germany collection is a medium blue with slightly frosty shimmer. A nice color, but one we've all seen before. The formula was terrific and it covers in two coats.

17 kommentarer:

  1. Nä, det känns som man sett det förut, fast finare... Ett blått OPI jag älskar är Swimsuit... nailed it!

    SvaraRadera
  2. Asså blått är ju tjusigt, men detta finns det ju fler av. Det jag däremot inte förstår i opis kollektion är spretigheten. Passar detta verkligen in? Eller tänker jag fel då? (inte fördjupat mig i den alldeles.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker inte att Germany-kollektionen är särskilt spretig. Det här passar ju klockrent i kollektionen enligt mig.

      Radera
  3. Det tyckte jag var snyggt!! Äntligen ett lite mörkblåare lack som inte ser svart ut vid en flyktig blick =0)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har i och för sig många i den kategorin hemma, och det här hör väl inte till favoriterna.

      Radera
  4. Håller med! Det är fint men väcker inget ha-begär.
    Det finns så många andra vackra lack som lockar mer

    SvaraRadera
  5. Jag gillar den metallic-känsla som finns i lacket men jag håller med, den är inte en favorit ur kollektionen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det finns många finare i kollektionen.

      Radera
  6. Fint, men inget jag kommer att skaffa. Men du ser himla tjusig ut i det dock :)

    SvaraRadera
  7. Det känns lite som att det tillhör Spiderman..

    SvaraRadera
  8. Det känns lite som att det tillhör Spiderman..

    SvaraRadera
  9. Bra, då kan jag stryka ett lack till på listan över de jag MÅSTE ha i höst

    SvaraRadera
  10. Jag gillar det men håller med om att det är ett mellanlack. Jag har redan skrivit upp några lack ur kollektionen men denna åker inte med.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!