måndag 27 augusti 2012

OPI Every Month is Oktoberfest

Dags att visa det näst vackraste lacket ur OPI:s Germany-kollektion. Every Month Is Oktoberfest, ett vampigt mörklila lack med skimmer som ser ut att glöda. Galet fint och helt perfekt till hösten och vintern!

Min kamera var dock inte lika förtjust som jag och vägrade att fokusera ordentligt. Inga vidare bilder, alltså, men ni får helt enkelt stå ut med det.




Härlig formula som är precis lagom tjock och lätt att kontrollera med penseln. Två lager täcker helt.

Mitt betyg: 4/5

OPI Every Month is Oktoberfest is my second favorite from the Germany collection. It's a very dark, vampy red toned purple with shimmer that gives it that awesome lit from within look. Gorgeous!
The formula was perfect and it covers in two coats. I declare this a must have!

24 kommentarer:

  1. Detta ska jag bara ha. Så vackert.

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Visst är det! Dramatiskt och med massor av djup!

      Radera
  3. Svar
    1. Ja, en av de bästa vamparna på länge!

      Radera
  4. Det känns som att jag säger att alla dina lack är så fina hela tiden, men det här är ju helt otroligt! MÅSTE ha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det här är ett höstens måste-ha-lack!

      Radera
  5. Skimret var ju fantastiskt fint:)

    SvaraRadera
  6. Du har fel, det här ÄR det allra vackraste! ;D
    Och kan inte för mitt liv förstå varför du inte gav den en 5a!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, kanske var jag lite snål där faktiskt. Men jag tycker allt att German-icure by OPI är snäppet vassare.

      Radera
    2. Haha ja, självklart är det ju bara smaksak, jag föredrar kallare nyanser bara :)
      Båda förtjänar betyg 6 av 5 och är måsten i samlingen! ;D

      Radera
  7. Den är väldigt vacker men Germanicure är strået vassare. Men man måste ju ha båda. Det här är årets vampar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag håller med om att German-icure är favoriten, men detta kommer tätt efter!

      Radera
  8. Det är ju nästan så man vet att man har något extra bra på naglarna när kameran inte vet vad den ska göra med sig själv.

    SvaraRadera
  9. Jag älskar det här lacket! Det är sååååååå jävla snyggt och jag vill liksom bada i färgen. Helst färga hela mig så här dessutom, men det.. går väl kanske inte.

    Min kamera ville inte heller fokusera på skimret. Antar att det var lite för awesome helt enkelt.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!