fredag 10 augusti 2012

Nytt från Zoya - och en vinst!


 I dag kom så äntligen mitt paket med de två Zoya-lack jag beställde från eBay för nästan tre veckor sen.  Båda släpptes med höstkollektionen Diva och ser underbara ut i flaskan. FeiFei är helt klart kollektionens stjärna och jag har inget liknande sen tidigare.

Dessutom låg det ett paket från Sarah på Owls & Nail Polish på hallmattan. Jag hade turen att vinna hennes giveaway - yay! Fyra lack från Hot Makeup låg i vinstpotten.

I flaskan ser det ut att vara foil-lack. Det sista, det lila, skulle också varit en foil, men det är det inte. På flaskan står det att det heter Purple Metal, men det ser inte alls ut som Purple Metal gör på bilder. Ett litet mysterium alltså!

Det ska bli hemskt kul att testa allihopa!

Today I finally got the two polishes from the Zoya Diva collection that I ordered almost three weeks ago. I also got a package from Sarah over att Owls & Nail Polish. She hosted a giveaway a few days ago and I won! Yay! So looking forward to tryi all of these!

13 kommentarer:

  1. Och att det inte är vad det skulle ha varit skyller vi på Nelly.se alltså.

    SvaraRadera
  2. Men lyckliga du! :)
    Feifei är så himla spännande, jag tycker det ser olika ut på alla swatchar jag ser av det. Ska bli kul att se dina, snart hoppas jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har precis testat det - och är helt kär! :-)

      Radera
  3. Feifei ser jättevackert ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ÄR vackert! Väldigt vackert!

      Radera
    2. Det ÄR vackert! Väldigt, väldigt vackert!

      Radera
  4. nossa são todos lindos, quero todos!!Beijos!!!
    Se puder passa lá no meu blog, agora com postagens diárias. E o post de hj é UNHA DE CUPCAKE
    http://todosmeusesmaltes.blogspot.com.br/2012/08/unhas-de-cupcake.html

    SvaraRadera
  5. Åhh feifei... Den vill jag också ha! Ska bli kul att se dina bilder,

    SvaraRadera
  6. Mitt hjärta värker lite efter de där Zoya-lacken! Jag önskar att det fanns smidigare sätt att beställa dem på än från eBay.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att de finns på någon webbshop också? Nailetc.com har väl Zoya? De hade det förut åtminstone.

      Radera
    2. Jag beställde nya surf-kollektionen därifrån, smidigt och riktigt snabb lverans tyckte jag

      Radera

Kommentera gärna!