torsdag 24 november 2011

OPI Rainbow Connection

Jag fortsätter att beta av glittren från The Muppets. Det här är förmodligen det mest hypade av dem, multifärgade Rainbow Connection, här lagd ovanpå ett svart krämlack.

Det besåtr av hexagoner i flera olika färger och storlekar i en ofärgad bas. Jag ser grönt, orange, silver, rosa, guld och blått.

Ett roligt glitterlack som absolut kan kalasa till vilket tråkigt krämlack som helst. Det finns dock en mängd liknande lack sen tidigare så det är inte unikt.

Mitt betyg: 4/5

OPI Rainbow Connection from The Muppets collection is made out of multicolored hexglitter in a clear base. A fun polish that can make any boring polish a little more festive in an instance.

16 kommentarer:

  1. Det kan se fint ut på andra men jag vet ju hur jag skulle känna med det på mina naglar. Jag skulle ge det två timmar, max. Men jag har Confettis dupe som jag faktiskt har använt en gång, en kort stund alla fall, och visst kan det vara roligt.

    SvaraRadera
  2. Jag är lite sugen men känner nog lite som Sminkan. Har ju L.A. Girl Celebrate som är liknande men ändå inte en dupe. Kanske,kanske vill ha det ändå. Hmmm. Gillar färgkombinationen i lacket.

    SvaraRadera
  3. Det spelar ingen roll att jag redan har ett par såna här lack och att jag inte riktigt vet hur jag ska använda dem, jag vill ändå ha detta!

    SvaraRadera
  4. Rainbow Connection såldes slut på Ahlens här i Lund direkt. Verkligen kollektionens mest efterlängtade och hypade lack!

    SvaraRadera
  5. Håller med Sminkan. Super trevligt med det en dag eller två, men sen blir den nog lite för mycket. Men som sagt passar jätte fint till jul eller nyår. :)

    SvaraRadera
  6. Jag köpte Rainbow Connection på eBay (cirka 75 spänn - yey!) och är jätteförtjust i det! Så himla fint ovanpå ett svart nagellack! Kanske inte ett vardagslack men urtjusigt till fest.

    SvaraRadera
  7. Detta är jag verkligen sugen på men inte fått tag i än. Underbart :)

    SvaraRadera
  8. Helga: Ja, jag orkade inte testa det på egen hand och svart funkar ju alltid. :-)

    Sminkan: Man behöver ju faktiskt bara ett lack av den här typen. Tycker jag iaf. :-)

    Pamsan: Om du har Celebrate behöver du nog inte det här egentligen. Eller så är det precis det du gör, haha.

    Annie: Jag brukar ju sällan komma mig för att använda de här galna glittren så jag behöver nog inte fler. :-)

    BrilliantNail: Ja, jag tror inte jag läst en enda dålig recension av Rainbow Connection så folk verkar överlag gilla det.

    Olivia: Ja, det är verkligen ett utpräglat festlack.

    Jossan: Vilket fynd! eBay FTW! :-)

    Lacklycka: Hoppas du får tag i det till slut! .-)

    SvaraRadera
  9. Jag tycker det här lacket är superfestligt! Glitter till trots (som jag verkar ha ledsnat lite på nu igen), så älskar jag det!

    SvaraRadera
  10. haha kan inte varit roligt att ta bort detta sen,, jag älskar glitter så sjukt mycket men använder det sällan bara för att det så sabla drygt att ta bort :/

    SvaraRadera
  11. Apropå vardagslack, själv är jag mycket för att använda galna lack hela tiden, det är ju ändå lite diskret( jämför t.ex. med ett galet rött läppstift). Jobbar själv på en industri, kan se folk studsa till när de ser mina naglar, lika kul varje gång!

    SvaraRadera
  12. Jag väntar på detta... Helt klart den mest hypade, det är slut typ överallt, köpte mitt på ebay. Planerar att ha det till nyår:)

    SvaraRadera
  13. Chaosophia: Det är kul med glitter, för mig är det själva borttagningsprocessen som avskräcker.

    Syrran piplup: Roligt är det inte, men det går ändå hyfsat smidigt med foliemetoden.

    Minerva: Jag gör egentligen inte heller skillnad på vardagslack och festlack. Ett roligt lack gör vardagen mindre grå! :-)
    '
    Josephine: Tack!

    Emma P: För mig är det här inte favoriten i kollektionen, den platsen tar Warm & Fozzie hem. :-)

    SvaraRadera
  14. världens snyggaste lack <3

    SvaraRadera

Kommentera gärna!