onsdag 2 november 2011

Paket!

Igår hämtade jag ut två paket med lite lack från China Glazes julkollektion Let It Snow och Halloweenkollektionen Haunted, Orlys kollektioner Mineral FX och Holiday Soiree samt ett litet lack från Color Clubs höstkollektion Back to Boho.

Jag vet, bilderna är fullständigt kassa. Men jag tycker alltid att det är kul att se vad andra nagelbloggare har shoppat, kanske känner ni likadant.

Ring In The Red, Twinkle Lights, It's Alive


Glittering Garland, Tinsel Town, Snow Globe


Androgynie, Ingenue, Rock-it

Emberstone, Rock The World, Blue-topia

Det är verkligen helt sjukt hur många otestade lack jag har liggande här hemma just nu. Jag hinner inte beta av dem i en min vanliga takt just nu eftersom bristen på ljus gör att jag ändå inte kan fota dem. Försöker hinna fota så många som möjligt på helgerna, men det har varit fullt upp med annat senaste helgerna. Den kommande helgen ser dock ut att bli lugn, då ser jag fram emot att swatcha litegrann.

18 kommentarer:

  1. Jag hör hur mitt kreditkort skriker ända från väskan i hallen! Underbara!

    SvaraRadera
  2. Oh, så skoj med paket! Klickade just hem några Zoyalack idag :) Ser fram emot att se dessa swatchade.

    SvaraRadera
  3. Åh, va fint Ring In The Red är! Jag MÅSTE ha det!

    SvaraRadera
  4. jag har gjort en swatch i min blogg av snow globe, det lacket är superfint att ha ovanpå ett annat!:)

    SvaraRadera
  5. Å finns Mineral FX I handeln? Hade helt missat, visa, visa!

    SvaraRadera
  6. Klart det är kul att se inköp :) Jag klickade hem hela Mineral FX häromdan, ser såååå fram emot att titta närmare på dem :)

    SvaraRadera
  7. Älskar att se vad andra köpt :) Snow Globe suktar jag efter, det ser så fint ut till layering.

    SvaraRadera
  8. Ååååååh! Dör avisdöden här. Haha. Tror att jag får hold my horses igen med lackinköp. Buhuu, snyft snörvel. Lyckas planera min ekonomi lite kass så nu är det köpstopp...igen. Ska se om jag kan ordna julklappar till mig från min familj istället.

    SvaraRadera
  9. Milt sagt avundsjuk på vissa av de där lacken. Kan garantera att It's alive är gôrsnyggt dessutom.

    SvaraRadera
  10. Är jättenyfiken på Androgynie.

    SvaraRadera
  11. Jag har allt mer övergått till blixt. Att inte fota och göra allt på helgen-ish funkar inte för mig. Då skulle det inte bli något bloggat alls

    SvaraRadera
  12. Du måste visa ALLIHOP snaart!!

    SvaraRadera
  13. Åh vad jag älskar nagellackspaket! Det tröttnar man ALDRIG på:)
    Måste verkligen ha Glittering Garland.

    SvaraRadera
  14. Åh, skulle jättegärna se snow globe swatchad, ska lägga in en beställning med huvudsakligen julklappar snart (lagom prisnivå för fattig student) och funderar på att låta den slinka med till mig själv.

    SvaraRadera
  15. Japp, det är kul att se vad folk har köpt. Superfina lack det här verkligen! Är med sugen på att lägga en beställning på lite nya lack...

    SvaraRadera
  16. Jag har testat Glittering Garland, Tinsel Town, Snow Globe, Twinkle Lights och It's Alive. Alla är jättefina, men både tinsel town och it's alive chippar väldigt mkt på mig. Ring in the red åkte av någon outgrundlig anledning inte med i min beställning. Tror att jag var rädd att den var för lik ruby pumps. Skulle verkligen uppskatta en jämförelse mellan dem så småning om.

    SvaraRadera
  17. Åh, kul! ALLTID kul att se vad folk får hem tycker jag, nästan lika roligt som att se lacken i sig sen. :)

    Jag vill se Tinsel Town, Androgynie och Ingenue om jag får önska? ;D Kan inte bestämma mig om jag ska ha dem eller inte än..

    SvaraRadera
  18. Snygga! Tycker det är skoj att se vad folk köpt ja :) Vart har du köpt dem?

    SvaraRadera

Kommentera gärna!