onsdag 30 november 2011

OPI Holland in da house!

I dag har jag varit på lanseringen av OPI:s vårkollektion Holland. Eventet hölls i växthuset på Rosendals trädgård. det serverades varm äppelmust och annat smått och gott. Ljuset är dessvärre obefintligt just nu så det blir inga separata flaskbilder. tyvärr.

Första intrycket är att här finns en del vackra lack, även om det spontant inte känns som en kollektion som tar mig med storm. Det är en blandning av krämlack och skimmerlack i alla fall.

Swatches kommer allt eftersom, som vanligt.

21 kommentarer:

  1. omg when do they release, i've been waiting for like forever ?

    SvaraRadera
  2. tycker de ser jättefina ut, skulle inte ha något emot att prova dom :)

    SvaraRadera
  3. Det orangea lacket ser väldigt mysigt ut!

    SvaraRadera
  4. Avis, jag vill också ha hela kollektioner före alla andra ;D

    SvaraRadera
  5. Missade dig igen :(

    Hihi vi har varit på samma pressvisning ett par gånger nu och jag känner aldrig igen dig!

    Gillar det lila lacket :) fick en manikyr med det lacket när jag var där.

    SvaraRadera
  6. Var du där! Jag med :-) Jag såg en lång mörkhårig skönhet i svart som jag misstänkte var du, men jag blev för osäker för att våga gå fram och fråga :-)

    SvaraRadera
  7. Vad jag ser fram emot att få se hur dessa ser ut! Men samtidigt känner jag att det är lite för tidigt för vår, det är ju inte ens december än!

    SvaraRadera
  8. Lite avis är jag allt men samtidigt ser kollektionen inte ut som något wow för mig. Ser ut som en typisk OPI-kollektion. Men det är kanske bäst att vänta tills man får se swatches. Då kanske man ändrar sig. :)

    SvaraRadera
  9. Några av färgerna såg lite intressanta ut, men den där kollektionen kommer nog inte bli min favorit iallafall.

    SvaraRadera
  10. Ser inte helt övertygande ut. Men några russin kan man väl plocka ur den kakan :)

    SvaraRadera
  11. Jag ser faktiskt rejält fram emot de här!
    Vill nog ha minst 4 som jag vet nu.
    Saknar dock ett bra ställe att handla OPI billigt på nu.. Saknar Transdesign där :(

    SvaraRadera
  12. Det såg lite dämpat ut. Tycker att de kan slänga in åtminstone en skrikig färg per kollektion haha :)

    SvaraRadera
  13. Jag såg några ful-swatches för nån vecka sen, och där såg de dimgrå lila och blå VÄLDIGT fina ut!

    SvaraRadera
  14. Hmm. Första intrycket är "boooring!" men man ska väl inte säga något förrän man ser swatches :) kanske bra för plånboken att inte vara sugen på ALLA lack man ser dock. Man får se det positivt!

    SvaraRadera
  15. Undrade bara vad du använder som underlack? :)
    Och vilket som är ditt favvo märke

    SvaraRadera
  16. Har du provat på nailart nån gång?

    SvaraRadera
  17. Åh, kul med pressrelease igen! Den här kollektionen i sig har inte lockat mig vidare mycket, men jag har ändå sett bilder på en tre lack eller så som intresserar mig rätt mycket.
    Ser fram emot dina swatches!

    SvaraRadera
  18. Har redan två måste-ha: Vampsterdam och I Don’t Give a Rotterdam!, men det blir nog fler.
    Ser fram emot att se dina swatches

    SvaraRadera
  19. Christina: I think they're released in january.

    Just Nail it: Det finns definitivt några guldkorn i kollektionen, det gör det ju alltid. :-)

    Sara W: Ja, det är en snygg orange, om än inte särskilt unik.

    Cactus: Ja, det är onekligen trevligt. :-)

    Carina: Ja, båda de lila ser fina ut faktiskt.

    Makeupoholic: Jag har mörkt hår och bar svart så det var kanske jag. Du skulle ha kommit fram - hade varit jättekul! :-)

    Annie: Ja, det kan jag hålla med om. Man är inte riktigt där än.

    Pamsan: Det finns några riktigt fina lack så döm inte ut kollektionen helt ännu! :-)

    Matilda: Nej, förmodligen inte min heller.

    SvaraRadera
  20. Agneta: Ja, det brukar man ju kunna göra för det mesta.

    Andrea: Ja, vill man ha dem billigt är nog eBay säkraste kortet just nu.

    Helga: Det finns ju några starka färger, men de är inte neoniga direkt. Kanske får man välja Nicki Minaj-kollektionen för att få det behovet tillfredställt?

    Maria: De är mina favoriter i flaskan - ser riktigt fina ut!

    Lacklycka: Ja, man får göra det! :-)

    Anonym: Jag använder oftast Orly Bonder, det är min favorit. Favoritmärke när det gäller lack är OPI, China Glaze, Orly, Zoya och Nubar. Hehe, omöjligt att bara välja ett märke. :-)

    Chaosophia: I Don't Give A Rotterdam!, I Have A Herring Problem och Vampsterdam är nog mina favoriter i flaskan.

    BrilliantNail: De är mina förhandsfavoriter också! :-

    SvaraRadera
  21. Spännande, spännande!! Såg några swatches på en annan blogg, och det fanns några som jag måste beställa så snart de släpps, speciellt bland krämlacken!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!